czy ktoś ma zbędne stare klawiatury ps2 ?

Data: 2010-01-05 09:35:22
Autor: ZS
czy ktoś ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
Wiem, że firmy się takiego złomu pozbywają i można było czasami trafić
na allegro po dosłownie kilka zł ale teraz widze same niemieckie. Może
wie ktoś gdzie znaleźć takie stare klawiatury ? Potrzebowałbym z 10
takich najzwyklejszych (białych) o normalnym układzie bez dziwacznych
klawiszy. Szukam na allegro, na ebay i nic nie ma. Nowych za 10 zl
sie troche boje a wiecej nie dam bo sie dosyc szybko u mnie zuzywa
taka klawiatura.
Ja ostatnio w tesco po 6zl kupiłem nowe klawiatury (tylko 7 sztuk mieli:) ) Mam gwarancje i jak sie zepsuje to mogę oddać.

czy ktoś ma zbędne stare klawiatury ps2 ?