czy ktos mi powie

Data: 2010-06-26 22:11:34
Autor: Andrzej
czy ktos mi powie
co miał na mysli nPan Szaranowicz mowiąc o grajkach z Hameryki,że "grają wysoko po bokach i szeroko"???????????????Qźwa, myślę,myślę i  myślę

Data: 2010-06-26 22:13:37
Autor: PaPi
czy ktos mi powie
co miał na mysli nPan Szaranowicz mowiąc o grajkach z Hameryki,że "grają
wysoko po bokach i szeroko"???????????????Qźwa, myślę,myślę i  myślę

Co to ma wspolnego z grupa pl.soc.polityka ?

Data: 2010-06-26 22:33:59
Autor: Andrzej
czy ktos mi powie
....ma,ma,bo tu, na grupie SIE MYŚLI

Data: 2010-06-26 22:53:25
Autor: Andrzej
czy ktos mi powie

grupa mysli

Data: 2010-06-26 22:52:31
Autor: Andrzej
czy ktos mi powie

 nie Szaranowicvz,pardon,a SzpakowskiLubański taką głęboką mysl rzucił

Data: 2010-06-26 23:56:59
Autor: awe
czy ktos mi powie
A kto to szaranowicz?