czy kto? mo?e wypo?yczy? mi bojer?

Data: 2011-02-01 17:14:40
Autor: locco
czy kto? mo?e wypo?yczy? mi bojer?
1. nie wiem czy piszę do właściwej grupy (proszę o uwagi - kulturalne) 2. szukam możliwości wypożyczenia bojeru na Zegrzu, możliwości (mi wiadome) są ograniczone (ANW),a praktycznie zerowe, być może ktoś posiadający prywatny bojer byłby skłonny przy umiarkowanych warunkach w ramach uczciwej zapłaty umożliwić mi osobie z doświadczeniem żeglarskim i windsurfingowym pożyczenie bojeru. Proszę o odpowiedź albo podpowiedź jak w sensowny sposób osiągnąć ten cel w ciągu najbliższego tygodnia w weekend albo w tygodniu. pozdrawiam Locco --

Data: 2011-02-02 07:05:07
Autor: TomekM

"locco" <locco5WYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:2679.00000330.4d483170newsgate.onet.pl...
[...]

napisz na pl.rec.zeglarstwo tam znajdziesz kilku fanatyków tego pięknego sportu

Pozdrawiam
Tomek

czy kto? mo?e wypo?yczy? mi bojer?