czy ktoś ofruje podobnie jak MOBILKING

Data: 2009-03-17 11:01:44
Autor: Tomek
czy ktoś ofruje podobnie jak MOBILKING
Ostatnio słychać dużo o likwidacji MOBILKINGA.
Używam tej sieci przez to że za 10zł mam przedłużenie konta na połączenia  wychodzące, na okres 3 miesięcy
Czy ktoś z operatorów obecnie dostępnych na rynku ma podobna ofertę na KARTĘ ?
Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty
az

Data: 2009-03-17 10:09:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 17 Mar 2009 11:01:44 +0100, Tomek napisał(a):

Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty

czyli co, mamy poznać dla ciebie specjalnie i ci wytłumaczyć?
przeczytanie www.playmobile.pl przekracza twoje możliwości?
Nie wspominając już o przeczytaniu postów na grupie, co powinieneś zrobić
przed napisaniem twojego posta, jak wyraźnie nakazuje netykieta

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-03-17 11:14:24
Autor: Tomek
Waldek Godel pisze:
[...]

właśnie nie bardzo mi się chce ( lenistwo) i czekam na takich co mi wytłumaczą, bo strasznie tego czytania dużo
bardzo dziękuję i przepraszam za kłopot
az

Data: 2009-03-17 18:51:52
Autor: MM
Tomek pisze:

właśnie nie bardzo mi się chce ( lenistwo) i czekam na takich co mi wytłumaczą, bo strasznie tego czytania dużo

Ja nie mogę, a chciało ci się pisać na grupę ?Przepraszam że nie napisałem za Ciebie.

Max

Data: 2009-03-17 11:10:49
Autor: SDD

Użytkownik "Tomek" <adres@mailowy.pl> napisał w wiadomości news:gpnse8$ukp$1news.onet.pl...

Coś słyszałem o PLAY ale nie znam za bardzo ich oferty

5 zl/rok
www.playmobile.pl  - poczytasz i poznasz.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-17 21:04:32
Autor: milosh
[...]

5zl przedluza wychodzace na caly rok - ot cala skrywana tajemnica

Data: 2009-03-17 21:29:53
Autor: >>Galeo
milosh pisze:

5zl przedluza wychodzace na caly rok - ot cala skrywana tajemnica

wygadałeś

Data: 2009-03-17 23:38:19
Autor: Titus Atomicus
In article <gpnse8$ukp$1@news.onet.pl>, Tomek <adres@mailowy.pl> wrote:

[...]