czy ktoś ostatnio brał pożyczkę na Kokos.pl i może powiedzieć z jakiego banku idą przelewy?

Data: 2012-05-29 13:23:43
Autor: pI
czy ktoś ostatnio brał pożyczkę na Kokos.pl i może powiedzieć z jakiego banku idą przelewy?
Tue, 29 May 2012 03:36:46 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, Miernik
napisał(a):

Czy ktoś ostatnio (najlepiej w ciągu ostatniego miesiąca) brał
pożyczkę na Kokos.pl i może powiedzieć z jakiego banku Kokos przelewa
kwotę pożyczki (w przypadku nieskorzystania z opcji drogiej wypłaty
ekspresowej Bluecash)?

Kiedyś (2011-12-10) były z Volkswagen Bank Polska SA ale nie wiem czy
tak jest dalej.

Kilkanaście dni temu, co prawda nie pożyczka, a zwrot raty pożyczki
szedł z BZWBK. --
pI

Data: 2012-05-29 09:48:35
Autor: Miernik
czy ktoś ostatnio brał pożyczkę na Kokos.pl i może powiedzieć z jakiego banku idą przelewy?
On May 29, 1:23 pm, pI <use...@10g.pl> wrote:
Kilkana cie dni temu, co prawda nie po yczka, a zwrot raty po yczki
szed z BZWBK.

Rzeczywiście. Miałem na Kokosie wpisane konto VWbank, wcześniej
wypłaty z subkonta zawsze szły z VWbank. Dziś zrobiłem wypłatę i
przyszła z BZWBK. Widać zmienili konto, będę musiał wydać 5 PLN i
zmienić konto na BZWBK na Kokosie. Mnie to cieszy, bo BZWBK jest
bardziej connected do różnych serwisów, można z/do Walutomatu szybciej
przelewać itp.

Data: 2012-06-11 04:59:31
Autor: Miernik
On May 29, 6:48 pm, Miernik <pub...@public.miernik.name> wrote:
[...]

No i zmieniłem sobie VWbank na BZWBK, wziąłem pożyczkę i przyszło z
Volkswagen Bank. Ciekawe czy jak dam Volkswagen Bank to przyjdzie z
BZWBK (aby zmusić tych co chcą szybko do zapłacenia 1% min 20 PLN za
ekspresową wypłatę), czy też po prostu wypłaty pożyczki są z VW, a
wypłaty z salda i zwroty rat z BZWBK.

1% to zdecydowanie za dużo za pominięcie ELIXIRa, mogę im zapłacić
0.1%, albo samo 20 PLN, ale z 1% to niech spadają, pokombinuje co
będzie jak dam z powrotem Volkswagen Bank następnym razem.

czy ktoś ostatnio brał pożyczkę na Kokos.pl i może powiedzieć z jakiego banku idą przelewy?