czy ktos uzywa fiata qubo?

Data: 2010-09-24 22:52:08
Autor: Rabbit McCroolick
czy ktos uzywa fiata qubo?

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i7hgau$lk4$1portraits.wsisiz.edu.pl...
powoli - bardzo powoli szukam auka rodzinnego, które jednocześnie będzie autem dla żony.
jednoczesnie powinno byc duze i male:P
brzmi idiotycznie wiem:)

Wcale nie brzmi idiotycznie, wystarczy zapoznać się z Renault Modus (nie oferowany już w Polsce) czy z Kia Venga

Data: 2010-09-25 00:53:12
Autor: Michał Gut
czy ktos uzywa fiata qubo?
venga wyglada atrakcyjnie i cene tez ma znośną, ale mam wrazenie ze to ciut male bedzie.
rozwazalismy wczesniej grande punto i jego uznalismy za ciut male

Data: 2010-09-26 23:30:22
Autor: Rabbit McCroolick
czy ktos uzywa fiata qubo?

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i7ja4l$snj$1portraits.wsisiz.edu.pl...
venga wyglada atrakcyjnie i cene tez ma znośną, ale mam wrazenie ze to ciut male bedzie.

Polecam usiąść w środku. Miejsca jak w kompakcie, tylko siedzi się wyżej. Także z tyłu nie jest ciasno.

czy ktos uzywa fiata qubo?