czy ktos wie jak komara znalezc

Data: 2009-08-23 13:04:54
Autor: Bruner
czy ktos wie jak komara znalezc
pierw mnie jebnal w stope, szukalem gnoja caly ranek wczoraj ale gdzies sie w jakies dziurze zaszyl, dzisiaj w nocy jebnal mnie w dupe, wkurwil mnie juz naprawde

jak go wybawic z dziury aby kregoslub mu przetracic w locie recznikiem

Data: 2009-08-23 19:11:49
Autor: marek czaplicki
Bruner pisze:
[...]

to jest caly czas ten sam komar czyli komarzyca; bo to one tna?

Data: 2009-08-23 19:32:39
Autor: Slavinka

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości
[...]

Jest coraz bliżej - wystaw mu fujarę - dobrze ukrwioną.

Data: 2009-08-23 19:46:14
Autor: Slavinka
[...]

    Dwa razy w życiu robiłem takie polowania, a dok ladniej dwa razy
skończyły się sukcesem. Pierwszy raz na świerszcza, co zgasiłem świtło
zaczynał koncertować, męczyłem się z tydzień, wreszcie przygotowałem się
skuteczniej i gdy zadudlił - rąbnąłem z halogena 1500W, niestety siędział w
miejscu dla mnie niedostępnym, porwałem pudełko z Azotoxem i połowę
wywalilem do jego zakamarka. Wyspałem się nareszcie spokojnie.
    Drugi raz to bylo podobnie - coś mnie w łóżku gryzło w nogi koło kostek
i ścięgna Achillesa. Myślałem, że to pchły - pies i kot w domu... i znow
lampka do ręki i udałem, że się kładę, zgasiłem światło im gdy poczułem
łaskotanie zapaliłem. Pająk około 5-6cm wielkości czmychnął w róg ramy łóżka
w szczelinę koło materaca. Maruda przyniosła taką super maszynkę o nazwie
Hyla, odchyliłem  matrerac i błyskawicznie przystawiłem rurę w ten róg - był
tam utkany lej z tą olbrzymią pajęczycą i setkami pajączków różnej
wielkości - jej dorobkiem. Z wielka radością i satysfakcją zassałem to
badziewie do Hyli, od tamtego czasu już nic m,nie nie gryzie.
    Na szczęście podrzuconą czarną wdowę zauważyłem zanim uzyłem ręcznika.
Zginęła zmiażdżona.- nie chciałem ryzykować. Mosad ma pajęcze łapska i dużo
różnych jadów...

Data: 2009-08-23 13:57:14
Autor: Bruner
czy ktos wie jak komara znalezc
takie to male a takie to cwane wyjdzie w nocy kiedy spisz, dzisiaj bede sie musial na niego zaczaic

Data: 2009-08-23 18:08:20
Autor: Andrzej Kokakolski
Bruner <asfda@asdaisofuewu.com> napisał(a):
takie to male a takie to cwane wyjdzie w nocy kiedy spisz, dzisiaj bede sie musial na niego zaczaic

Jak zaczaic, to tylko z czajnikiem.
A jak w nocy to...

AK

Data: 2009-08-23 20:00:29
Autor: raff
Bruner pisze:
takie to male a takie to cwane wyjdzie w nocy kiedy spisz, dzisiaj bede sie musial na niego zaczaic

Musisz mu wystawic reke na przynete. Potem to juz pojdzie gladko.

Musisz go trzasnac w sam srodek rurki. Miedzy oczami ma slaby punkt.

R.

Data: 2009-08-23 17:52:50
Autor: Andrzej Kokakolski
Slavinka <slavinka@wp.pl> napisał(a):
    Na szczęście podrzuconą czarną wdowę zauważyłem zanim uzyłem ręcznika.
Zginęła zmiażdżona.- nie chciałem ryzykować. Mosad ma pajęcze łapska i dużo
różnych jadów...

Pan jest lepszy od Spielberga :)

AK

Data: 2009-08-24 06:01:08
Autor: Slavinka
czy ktos wie jak komara znalezc

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h6rvli$a5r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ręcznika.
> Zginęła zmiażdżona.- nie chciałem ryzykować. Mosad ma pajęcze łapska i

Poznałby Pan krzyżaka? A czarna wdowa ma bardzo charakterystyczny wzorek...

Data: 2009-08-24 06:04:10
Autor: Slavinka
> [...]

ręcznika.
> Zginęła zmiażdżona.- nie chciałem ryzykować. Mosad ma pajęcze łapska i

Ten to parch, a ja jestem Polakiem i mam słowiańską fantazję ale i poczucie
realizmu, które mnie przez tyle lat chroniło.

A na komary Rajd - ten strzelający piaskiem komarom w oczy.

Data: 2009-08-24 09:09:42
Autor: Vic
czy ktos wie jak komara znalezc
Bruner ďčřĺň:
 aby kregoslub mu przetracic w locie recznikiem

To moze byc dosc trudne.
Komary, jako bezkregowce, kregoslupa po prostu nie posiadaja...

--
plazoVic

czy ktos wie jak komara znalezc