czy ktoś wie jak wyłączyć alarm w zamkniętej Vectrze?

Data: 2010-05-20 09:11:39
Autor: bratPit[pr]
czy ktoś wie jak wyłączyć alarm w zamkniętej Vectrze?

na parkingu strzeżonym obok mojego bloku stoi Vectra, ok. 2 letnia
od 30 godzin wyje alarm (niezły akumulator)
właściciel jest nieosiągalny, straż miejska nie może nic zrobić, bo to
teren prywatny, policja nie może nic zrobić, bo to własność prywatna i
do tego na parkingu strzeżonym
czy ktoś ma pomysł jak to wyłączyć? a może ktoś umie sprytnie otworzyć
vectrę. wyłączę alarm :)
nie chcę tłuc szyby, bo może mnie ktoś zauważyć i byłaby to droga
impreza

kiepsko to widzę, Vectra ma "dead lock-a" więc jeżeli zaryglował zamki to dostanie się do samochodu metodami "pokojowymi" nie wyjdzie, najprędzej byłoby zamanewrować przy lince maski, otworzyć ją i teraz w zależności czy alarm jest fabryczny używający 'klaksonów' - wówczas je odłączyć, a jeżeli jest dołożony alarm z własną syrenką z podtrzymaniem to pewnie na podszybiu ją zamontowali więc trzeba by się do niej dostać i np. zapchać ją szmatą,

brat

Data: 2010-05-20 01:29:50
Autor: PJ
czy ktoś wie jak wyłączyć alarm w zamkniętej Vectrze?
dziwny ten parking strzeżony, korzystałem już z paru i zawsze chciano
ode mnie numer komórki, a czasami nawet adres ... oczywiście możesz
mieć pecha bo właściciel wylądował np w szpitalu ale patrząc na datę
posta problem prawdopodobnie rozwiązał się sam

ps IMHO to w gestii właściciela/zarządcy parkingu leży obowiązek
powiadomienia właściciela, ale to już pl.soc.prawo

P.

czy ktoś wie jak wyłączyć alarm w zamkniętej Vectrze?