[DC] czy ktos z DC sprawdzi mi autko? :-)

Data: 2010-09-20 13:28:45
Autor: ererer
[DC] czy ktos z DC sprawdzi mi autko? :-)
W dniu 2010-09-20 11:06, Bartek pisze:
witam grupę.

znalazłem interesującą mnie alfe w warszwie,

i tak sobie myślę, czy niebyło by kogoś na grupie, kto znalazł by chwilę
czasu, i sprawdził mi to auto zanim przyjadę....
chodzi mi o oglądnięcie, przejechanie się, itp itd. podstawowe oględziny
auta.

Gdybyś nie znalazł to może:
http://www.autodoradztwo.pl/?

Nie moje, nie korzystałem, trafiłem na grupach dyskusyjnych polibudy.

--
ererer

[DC] czy ktos z DC sprawdzi mi autko? :-)