czy ktos z Was smiga na DUNLOP Sportmax Roadsmart?

Data: 2009-02-24 01:38:27
Autor: atomek
czy ktos z Was smiga na DUNLOP Sportmax Roadsmart?
a moze dodatkowo Fazerem II. napisali byscie swoje opinie i
doswiadczenia. Warto czy nie warto? Do tej pory jezdzilem na Dunlopach
Sportmaxach D208 i nie bylo tak zle ale szybko sie zuzyly i na mokrym
tragedia ;)
dziekuje i pozdrawiam

ATLO

Data: 2009-03-04 19:31:14
Autor: doktorek65
czy ktos z Was smiga na DUNLOP Sportmax Roadsmart?
DOKTOREK65.W najbliższą sobotę wymieniam w moim Bandicie 1200N Dunlopy D 208 na Sportmaxy Roadsmarty(o ile będzie w miarę pogoda,bo nie chcę niszczyć mojego polerskiego arcydzieła)Rzeczywiście D208 poszły zbyt szybko bo po ok 6500km.Napiszę o wrażeniach po pierwszym locie powrotnym do bazy.Pozdrawiem

czy ktos z Was smiga na DUNLOP Sportmax Roadsmart?