czy ktoś z czytających ma smartfona z podwójnym obiektywem?

Data: 2018-07-02 21:47:30
Autor: ToMasz
czy ktoś z czytających ma smartfona z podwójnym obiektywem?
witam
moje opanowanie sztuki fotografii, zatrzymało się na jako takim radzeniu sobie z głębią ostrości. Widziałem fotki zrobione smartfonem, który ma dwa obiektywy, właśnie w tym celu aby tworzyć złudzenie głębi ostrości. To co widziałem wyglądało bardzo ładnie. portret modelki na pierwszym planie ostry, tło idealnie rozmyte Ale nie wiem czy to tylko reklama, pozowana scenka, czy "normalka" dla takiego smartfona.czy ktoś z Was ma takiego smartfona i mógłby się podzielić wrażeniami?
ToMasz

PS
google camera i jej rozmycie soczewkowe - zdecydowanie sobie _nie_ radzi

czy ktoś z czytających ma smartfona z podwójnym obiektywem?