czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????

Data: 2010-04-21 12:09:45
Autor: MarekS
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Jest jedna kwestia, która bardzo mnie zastanawia, a na którą nie znalazłem dotąd informacji. Ta kwestia to: kto oczekiwał przylotu prezydenckiego samolotu na lotnisku? Pytanie to czasem pada na internetowych forach, lecz nie znalazłem na nie nigdzie odpowiedzi. (Możliwe że gdzieś jest, ale w tym zalewie informacji mogła mi umknąć). Każda wizyta głowy obcego państwa (nawet prywatna), zawsze jest przez kogoś podejmowana. Pytanie, czy ktoś taki był na lotnisku i czekał na przylot? Druga sprawa, 96 osób, które leciało tym samolotem, po wylądowaniu musiało jeszcze odbyć podróż z lotniska na miejsce uroczystości. Pytanie, czym mieli się tam udać? Czy na miejscu były już przygotowane autobusy, i "limuzyna" dla prezydenta? Jeśli były, to chyba logiczne (może tylko dla mnie), że powinni być tam również BORowcy, pilnujący choćby tylko tej "limuzyny". To, że niczego i nikogo by nie było jest dla mnie mało prawdopodobne, bo czym by się miało udać do Katynia 96 osób? Rosyjskim "PKSem" lub taksówkami? Czy był ktoś na lotnisku, kto przynajmniej powiedział by "Panie prezydencie, proszę tędy, czeka na Pana samochód, zaś resztę gości zapraszam tędy do autobusów". Czy był ktoś taki? Jeśli był, to dlaczego nic o nim nie wiemy? Dlaczego nie mamy też jego relacji z tego co działo się na lotnisku, a może i z miejsca katastrofy?

Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94 osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

Data: 2010-04-21 03:25:25
Autor: zbig
On 21 Kwi, 12:09, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:
[...]

Był na pewno jerzy Bahr,polski ambasador. Są jego relacje, że
natychmiast pospieszył z lotniska na miejsce katastrofy.

Data: 2010-04-21 12:50:46
Autor: Panslavista
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????

Tusk byl - dlatego z miejsca znalazł się z chabaziami, kóre złożył z Putinem...

Data: 2010-04-21 14:09:42
Autor: ColgatesBilly
[...]

'
Prywatnym busem?
( ma prawo do broni?)

Data: 2010-04-21 12:14:15
Autor: PaPi
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

Data: 2010-04-21 14:09:58
Autor: ColgatesBilly
"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4bcecff7$1news.home.net.pl...
Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

Paszol kreaturo zydowska

Data: 2010-04-21 13:44:42
Autor: jedrus
ColgatesBilly pisze:

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

Paszol kreaturo zydowska

Ty powaznie tak przezywasz teksty przedpiscow?
Zazywaj te rozowe, uspokajaja ;)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 12:14:15 +0200, PaPi <1@2.3> wrote:

> Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
> osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

 skoro czekali dlaczego dziennikarze tego nie mowia ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 14:23:27
Autor: Tomy M.
Użytkownik ""'[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ntqts5dgnsqovg58l0a9bkjlp2mnihbe744ax.com...

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

skoro czekali dlaczego dziennikarze tego nie mowia ?

MoĹźe dlatego Ĺźe byli kilometr od tego miejsca.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:40:03
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 14:23:27 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

>skoro czekali dlaczego dziennikarze tego nie mowia ?

Może dlatego że byli kilometr od tego miejsca.

 i zaden dziennikarzy nie pobiegl tam zaraz po rozbiciu sie tu-154?
 taki "nius" i co? tylko jeden sie ruszyl ? dziwne...

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 15:37:14
Autor: MarekS

Użytkownik ""'[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:kfsts5h4a9i6aq27jheebr0kbubn29fk104ax.com...
> [...]

 i zaden dziennikarzy nie pobiegl tam zaraz po rozbiciu sie tu-154?
 taki "nius" i co? tylko jeden sie ruszyl ? dziwne...

dziwne tez w obrebie kilometra na niebie nikt nie widzial jak rozgrywala sie tragedia.
predzej uwierze w to ze ze zgodzili sie dla dobra ich samych i ich rodzin stac sie slepymi na ten czas

Data: 2010-04-21 06:52:52
Autor: zbig
On 21 Kwi, 15:37, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:

 i zaden dziennikarzy nie pobiegl tam zaraz po rozbiciu sie tu-154?
 taki "nius" i co? tylko jeden sie ruszyl ? dziwne...

Dostałeś odpowiedź na pytanie w tytule wątku. Ale nadal jątrzysz i
szukasz spisku. Dziennikarzy nie było, bo pojechali do Katynia. Po
jakiego ciula mieli czekać na lotnisku na spóźnionego prezydenta.
pojechali aby przygotować relację. Mogli też już na miejscu w Katyniu
pracować bo przeciez większość zebranych już była. tak to naprawdę
trudno zrozumieć?

Data: 2010-04-21 15:58:52
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7b7ca94b-597b-432f-bed7-bcec104d59cfu34g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

trudno zrozumiec ze psa z kulawa noga nie bylo na lotnisku ani autobusow, ani limuzyn, ani kierowcow ani ochrony
jesli dla ciebie jest wszystko jasne co twoi nowi przyjaciele rodowodem z kgb ci powiedza jest ok to stul pysk, dla mnie nie jest wiec zadaje pytania, jasne? czy jeszcze nie ponial towarzyszu?

Data: 2010-04-21 07:09:01
Autor: zbig
On 21 Kwi, 15:58, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:

[...]
A skąd masz cymbale takie informacje? Jeszcze niedawno pytałeś się o
to, a teraz już WIESZ że nie było tam autobusów i limuzyn. A może był
śmigłowiec dla prezydenta? W ciągu godziny w chorym umyśle chora
projekcja stała się faktem

Data: 2010-04-21 16:12:42
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ea76bd68-49a8-456a-9fa3-2cca3152de6ch27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

cymbale, nie ma oficjalnej informacji ze byl smiglowiec wiec pacholku rosji przestan mieszac

Data: 2010-04-21 07:15:47
Autor: zbig
On 21 Kwi, 16:12, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:

cymbale, nie ma oficjalnej informacji ze byl smiglowiec wiec pacholku rosji
przestan mieszac

Z paranoikami jest trudna dyskusja bo oni myślą, ze są zdrowi. Ale
ty,  jesteś jakimś przypadkiem szczególnym, nawet nie myślisz.

Data: 2010-04-21 16:50:35
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d09111ed-7577-418b-90b0-d5b9c974863fr18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

daj linka odnosnie tego smieglowca ty nieparanoiku, a moze darmowa ruska prostytutko? jak wolisz?

Data: 2010-04-21 09:31:37
Autor: zbig

MarekS napisał(a):

daj linka odnosnie tego smieglowca ty nieparanoiku, a moze darmowa ruska
prostytutko? jak wolisz?
Czy ty nie rozumiesz polskiego?? Napisałem, ze być może był tam
śmigłowiec. Nie czaisz różnicy płatny pachołku PiS?

Data: 2010-04-21 19:40:07
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53088bd4-f3fc-475b-9991-e6a6c946d184g30g2000yqc.googlegroups.com...

MarekS napisał(a):

[...]

daj linka do tego smiglowca, bezplatny ruski pacholku

Data: 2010-04-22 01:52:44
Autor: zbig
On 21 Kwi, 19:40, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:53088bd4-f3fc-475b-9991-e6a6c946d184g30g2000yqc.googlegroups.com...

MarekS napisał(a):

> [...]

śmigłowiec. Nie czaisz różnicy płatny pachołku PiS?

daj linka do tego smiglowca, bezplatny ruski pacholku

Qurwa debilu jeden, gdybym miał tobym dał. Jesteś qurwa jakiś ocieżały
czy co? Spekuluję przecież , tak jak i ty. Ja w odróżnieniu od ciebie
nie wiem czy był śmigłowiec. Tyza śnie wiedziałeś czy ktoś czekał, a
nagle stwierdziłeś z całą mocą , ze nikt nie czekał. Skąd sie tego
dowiedziałeś przymule?

Data: 2010-04-22 11:05:15
Autor: PaPi
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM czy MarekSem :-)

Data: 2010-04-22 03:02:21
Autor: zbig
On 22 Kwi, 11:05, PaPi <1...@2.3> wrote:
Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM
czy MarekSem :-)

Sam się czasem sobie dziwie,

Data: 2010-04-22 13:15:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 12:02, zbig pisze:
On 22 Kwi, 11:05, PaPi<1...@2.3>  wrote:

Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM
czy MarekSem :-)

Sam się czasem sobie dziwie,

Dwóch  mędrców zaślepionych uczciwością PO się zrozumiało..

Data: 2010-04-22 17:11:51
Autor: cirrus
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd0114b$1news.home.net.pl...
Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM czy MarekSem :-)

Fakt, że to czołowi kretyni, ale uzbierałoby się tu takich więcej.

--
stevep

Data: 2010-04-21 16:44:12
Autor: Tomy M.
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmv2e$asi$1newsread1.aster.pl...

dziwne tez w obrebie kilometra na niebie nikt nie widzial jak rozgrywala sie tragedia.
predzej uwierze w to ze ze zgodzili sie dla dobra ich samych i ich rodzin stac sie slepymi na ten czas

Był jeden operator czy montażysta z TVP i nagrał materiał.
Nikogo wiecej nie było.

Tomy M.

Data: 2010-04-22 10:40:36
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 16:44:12 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]

Był jeden operator czy montażysta z TVP i nagrał materiał.

 gdzie sie wiec podziali inni? gdzie pasazerowie jak-a,
 ktory przylecial do smolenska 2 godz wczesniej ?  pobiegli na przelaj do katynia ? czym mieli udac sie
 do katynkia s.p. lech i towarzystwo ? z buta ?  gdzie byla limuzyna do przewiezienia szlachetnego ?
 gdzie autobusy ktorymi mieli zostac dowiezieni mniej
 szlachetni, siedzacy w ogonie samolotu ? ruscy ich
 zamkneli w przenosnej celi ?  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 11:24:01
Autor: Tomy M.
Użytkownik ""'[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii20t59mq5bib9bdl0i5pd0qq5scm90fu24ax.com...
[...]

Prawda jest taka że mamy mocno zfałszowany obraz tego
całego wydarzenia, dziennikarze zawsze pytają i przedstawiają
to co najmniej nas interesuje. Dzisiaj facet z firmy projektującej
rejestratory parmetrĂłw rozmawial w studio WSI24 z dziennikarzem
a ten na stwierdzenie że ciężko nagrać coś w kabianie pilotów
mĂłwi:
- tak, tam przecież jest głośno bo silnik pracuje!

Ja pie*dolę ale idiota ten dziennikarz, przecież k*rwa
w samolocie silnik nie jest pod maską przed pilotem
tylko po przeciwnej stronie samolotu.
Zastanawia mnie czy ten baran leciał kiedykolwiek samolotem.
Widziałby że w samolotach odrzutowych jest nadzwyczaj CICHO, kto
leciał również śmigłowcem czy AN-em ten wie o czym mówię :-)
W szybowcu jest głośniej niż w kabinie pilotów.
Najciszej jest w kabinie sterowca, nim też latałem :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-21 12:32:45
Autor: jedrus
MarekS pisze:

Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94 osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

Chcialoby sie powiedziec jakie przygotowania takie oczekiwanie.
Cos o tym przebakiwano, tylko ze dla "badaczy" i "poszukiwaczy" sopiskowej teorii dziejow, czas zatrzymal sie w chwilu upadku samolotu na ziemie.
Pytanie to powienien w koncu zadac ktos z dziennikarzy tylko komu?
Wszyscy mogacy teraz na nie odpowiedziec maja glowe zaprzatnieta uczestnictwem w uroczystosciami pogrzebowych.

Moze nas ktos z mediow "podczytuje" i zada je w koncu.

Z tym "podczytywaniem" oczywiscie to grupa przesada, bo dostep do ciekawych i merytorycznych watkow przyslania, zalewajac psp spamem dosc spora grupa trollostwa.

Data: 2010-04-21 13:08:56
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4bced43a$0$17088$65785112news.neostrada.pl...

Z tym "podczytywaniem" oczywiscie to grupa przesada, bo dostep do ciekawych i merytorycznych watkow przyslania, zalewajac psp spamem dosc spora grupa trollostwa.

Nie abym brał to do siebie, ale poczytaj o tym co to jest SPAM.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 13:37:50
Autor: jedrus
Tomy M. pisze:

[...]

Alez nie krepuj sie i czerp ku chwale psp calymi garsciami.
Nie musze niczego czytac bo wiem, ze spam to niechciane albo niepotrzebne wiadomosci rozsylane droga elektroniczna. Najbardziej rozpowszechniony jest spam za posrednictwem poczty elektronicznej oraz w grupach dyskusyjnych i usenecie, chyba najbardziej na p.s.p.
To spam a spamerem i trolem zostaje sie wtedy, gdy nie ma sie zielonego pojacia o natykiecie, zasadach i tematyce grup dyskusyjnych.
Uparty spamer zaczyna byc nazywany trollem.
Spamer nie potrfi napisac wlasnorecznie jednego wyrazu poprzestajac TYLKO na wklejeniu linka.
Spamer ktory kopiuje CALA zawartosc linku i wkleja go pod/nad linkiem zamiast skomentowac to troll.
Spamer i troll to ktos, kto nie potrafi dolaczyc sie do trwajacej juz dyskusji w otwartym watku i zaklada nowy, powielajacy dyskusje watek.
Po wiecej odsylam do netykiety gdzie znajdziesz info o tym jak odpisujemy, co wycinami....itd, itp

Data: 2010-04-21 14:14:21
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4bcee37b$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale akurat mi tego zarzucać nie możesz.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 13:08:56 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]

Nie abym brał to do siebie, ale poczytaj o tym co to jest SPAM.

 specjalista od spamu jest mkarawan...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 20:17:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> Z tym "podczytywaniem" oczywiscie to grupa przesada, bo dostep do
> ciekawych i merytorycznych watkow przyslania, zalewajac psp spamem dosc

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

tak jest starszy kapralu

Data: 2010-04-21 12:45:08
Autor: Slawek SWP
Użytkownik MarekS napisał:
[...]

Relacje tych osób mogą bezdyskusyjnie "opowiedzieć fakty". Przy narastającym szumie wątpliwości któraś telewizja mogłaby zrobić wywiad z osobami oczekującymi... Allo! Redaktorzy! Czyta który...?

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/
http://www.archive.org/details/JacekBrzezowskiTchnienieGrozy_20_WilliamWymarkJacobs-Ma_pia_apka
P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-21 13:11:59
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bced734$0$19184$65785112news.neostrada.pl...

Relacje tych osób mogą bezdyskusyjnie "opowiedzieć fakty". Przy narastającym szumie wątpliwości któraś telewizja mogłaby zrobić wywiad z osobami oczekującymi... Allo! Redaktorzy! Czyta który...?

  Podczas tego "wypadku" nikt z pewnością nie myślał
o niczym innym jak o tym aby jak najszybciej znaleźć
się w Polsce. Widać to po zachowaniu np. operatora
polskiej TV któy z taśmą w majtkach opowiadał
na żywo że kamerę i taśmy mu zatrzymali wojskowi.
Dopiero po przekroczeniu granicy odwazył się powiedzieć prawdę.
  Dużo się od świadkó nie dowiesz, jeżeli ktoś coś widział
to zatrzyma to dla siebie ... każdy widział jak skończył
Litwienka.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:11:01
Autor: ColgatesBilly
"MarekS" <be@op.pl> wrote in message news:hqmit8$4vd$1newsread1.aster.pl...
[...]

Rosjanie zrobnili sie praktyczniejsi.
Po co konwoj, transport skoro przygotowano skuteczny zamach.
Pomysl troche zanim napiszesz gupoty!'

Data: 2010-04-21 13:33:52
Autor: MarekS

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:h3Bzn.3607$e8.2956uutiset.elisa.fi...

Rosjanie zrobnili sie praktyczniejsi.
Po co konwoj, transport skoro przygotowano skuteczny zamach.
Pomysl troche zanim napiszesz gupoty!'

ty tez pomysl, musialbyc tam sporo osob, nie wierze ze nikt nic nie widzial
zaraz na poczatku jakis swiadek mowil ze byl wybuch w powietrzu, puscili to tylko raz

Data: 2010-04-21 14:43:14
Autor: ColgatesBilly
"MarekS" <be@op.pl> wrote in message news:hqmnqv$7bn$1newsread1.aster.pl...

[...]

Tym bardziej widac, ze ordynarna prowizorka zamachowcow byla po obu stronach
bo to kolejny dowod, ze mieli w Polsce swoich ludzi kierujacych akcja.
Takze w PiSie.
PO siedzi w tym po uszy.

PS przedtem zartowalem ;)

KoL

Data: 2010-04-21 15:20:39
Autor: cirrus
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmnqv$7bn$1newsread1.aster.pl...
[...]

Bo to widzisz to tak jak z niektórymi cudami np Matka Boska na szybie, albo na kominie i moga je dostrzec tylko ci bezgrzeszni.

--
stevep

Data: 2010-04-21 15:45:52
Autor: MarekS

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqmr74$1hf$1news.vectranet.pl...

Bo to widzisz to tak jak z niektórymi cudami np Matka Boska na szybie, albo na kominie i moga je dostrzec tylko ci bezgrzeszni.

tobie dobrze placa, czy ty tak za darmo dupy dajesz frajerze?

Data: 2010-04-21 06:51:11
Autor: Nikodem Szymański
On 21 Kwi, 15:45, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:
U ytkownik "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> napisa w wiadomo cinews:hqmr74$1hf$1news.vectranet.pl...

> Bo to widzisz to tak jak z niekt rymi cudami np Matka Boska na szybie,
> albo na kominie i moga je dostrzec tylko ci bezgrzeszni.

tobie dobrze placa, czy ty tak za darmo dupy dajesz frajerze?
tu są dodane zdjęcia zaraz po katastrofy: (uwaga bardzo drastyczne)
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/view/364915?page=1

Data: 2010-04-21 16:00:38
Autor: MarekS

Użytkownik "Nikodem Szymański" <nikodemszymanski@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf03095c-27a3-465b-bec8-fb6331bdefd0u21g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

tobie dobrze placa, czy ty tak za darmo dupy dajesz frajerze?
tu są dodane zdjęcia zaraz po katastrofy: (uwaga bardzo drastyczne)

to zdjecie moglo byc wykonane gdziekolwiek i kiedykolwiek

Data: 2010-04-21 18:15:26
Autor: cirrus
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmvif$b51$1newsread1.aster.pl...
[...]

Kretynom jak ty nikt nie zaplaci za twoje obłąkańcze rojenia.

--
stevep

Data: 2010-04-21 19:41:01
Autor: MarekS
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Kretynom jak ty nikt nie zaplaci za twoje obłąkańcze rojenia.

i nawzajem na wieki wiekow amen

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[heÂŽsk]
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
On Wed, 21 Apr 2010 12:09:45 +0200, "MarekS" <be@op.pl> wrote:

Jest jedna kwestia, która bardzo mnie zastanawia, a na któr± nie znalazłem dot±d informacji. [...]

 wlasnie. gdzie sie podziali dziennikarze ? zostal tylko jeden  ktory robil sobie w tym czasie montaz materialu? z informacji
 kancelarii prezydenta wynika, ze dziennikarze dotarli tam (na
 lotnisko) ok 2 godzin wczesniej. jak-iem.co sie z nimi stalo?
 wszystkich ktos wystrzelal czy kazali "zdlat' szarap!" ?

 tu-154 dotarl z ok 1-godz opoznieniem.

Jak dot±d wychodzi na to, że nikt na prezydenck± parę, oraz pozostałe 94 osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

 gdzie byli kierowcy limuzyn? nikt chyba nie powie, ze s.p. lecho
 mial jechac wynajeta taksowka, a reszta autobusem lub z buta ?

 --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 18:41:07
Autor: Krzysiek
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Hallo,

"MarekS" <be@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hqmit8$4vd$1newsread1.aster.pl...
[...]

tego, ze nikt nie czekal mozna wywiesc na dwa sposoby.
Latwiejszym jest analiza wypowiedzi - wypowiedzi dla gazety i glosu w filmie ktory mozna
bylo obejrzec w sieci juz nastepnego dnia, chodzi mi o tego Polaka, czlonka ktorejs z ekip
dziennikarskich ktory zauwazyl ladujacy samolot przypadkiem i pobiegl na miejsce zdarzenia
odkrywajac, ze jest to samolot polski.
Wynika z jego wypowiedzi, ze dziennikarze nie wiedzieli o nadlatujacym samolocie, bo gdyby wiedzieli
to staliby na plycie, a nie dlubali w nosie w pokoju hotelowym.
A skoro dziennikarze nie wiedzieli, to inni bym bardziej nie, bo dziennikarze wcale nie oczekuja
az ich ktos o czyms uprzejmie poinformuje, tylko obserwujac zachowanie urzedowych czy prywatnych
osob staraja sie przewidziec co i kiedy nastapi.
A wiec - na lotnisku nie dzialo sie cokolwiek, co wskazywaloby na bezposrednie ladowanie.

A jednak o nadlatywaniu samolotu wiedzieli decydenci na lotnisku, to jest przeciez oczywiste,
a wiec wynika z tego dodatkowo, ze oni wlasnie nie przewidywali ladowania samolotu i widocznie
dlatego nie informowali, ze nadlatuje.

I uwaga krytyczna - swiadek widzial samolot lecacy lewym skrzydlem do dolu, a w rzeczywistosci
samolot obracal sie w locie na odcinku 200 m o 180 st. - dziwaczna wade wzroku ma ten swiadek...
I mgla nie przeszkadzala mu widziec samolot, i to sie akurat zgadza, bo METARS ktory wdzielil
Smolensk o 10:00 (lokalnie) podaje: mgla, widocznosc 500m,
Mozliwe, ze METARS pochodzi z cywilnego lotniska, ale nawet gdyby to oba lotniska nie leza
zbyt daleko od siebie.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-21 20:01:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Smolensk o 10:00 (lokalnie) podaje: mgla, widocznosc 500m,
Mozliwe, ze METARS pochodzi z cywilnego lotniska, ale nawet gdyby to oba

Mit freundlichen Grüßen  :-)

Data: 2010-04-21 18:43:17
Autor: cytryna
[...]

Na prezydencką parę i 94 pozostale osoby już przed lotniskiem, zgodnie z katyńską tradycją, czekała śmierć. I to jest fakt bezsporny.

Data: 2010-04-21 19:43:10
Autor: MarekS

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00001c31.4bcf2b25newsgate.onet.pl...
Na prezydencką parę i 94 pozostale osoby już przed lotniskiem, zgodnie z
katyńską tradycją, czekała śmierć. I to jest fakt bezsporny.

Na ciebie czekam tez z utesknieniem.
Smierc

Data: 2010-04-22 11:07:11
Autor: kefirh
W dniu 2010-04-21 12:09, MarekS pisze:
Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

Marek, ty jestes jeden z nielicznych normalnych tutaj.
Nie boj sie postawic fundamentalnego pytania:
Czy ktos widzial wylatujacych...?

pozdr
k.

Data: 2010-04-22 11:09:49
Autor: PaPi
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Marek, ty jestes jeden z nielicznych normalnych tutaj.
Nie boj sie postawic fundamentalnego pytania:
Czy ktos widzial wylatujacych...?

:-)
Ja bym postawil jeszcze powazniejsze pytanie. Czy ktos widzial w tym roku Lechujarka ? A moze to juz od stycznia jechal Jarek z pieprzykiem na stolcu prezydenta ?

Data: 2010-04-22 11:15:32
Autor: kefirh
W dniu 2010-04-22 11:09, PaPi pisze:
[...]

No wlasnie, w TVN-nie zanim Go pochowano juz od dawien dawna nie istnial.

k.

Data: 2010-04-22 11:26:14
Autor: PaPi
[...]

Niestety. Bo im bardziej istnial tym mniejsze mial poparcie.
Mam nadzieje, ze dobrze zaistnieje jego nadbraciszek w trakcie obecnej kampanii wyborczej.

Data: 2010-04-22 17:12:37
Autor: cirrus
Użytkownik "kefirh" <kefirh@post.com> napisał w wiadomości news:hqp3jm$eau$1news.onet.pl...
[...]

Z tym, ze normalnym inaczej.

--
stevep

czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????