czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????

Data: 2010-04-21 12:14:15
Autor: PaPi
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

Data: 2010-04-21 14:09:58
Autor: ColgatesBilly
"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4bcecff7$1news.home.net.pl...
Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

Paszol kreaturo zydowska

Data: 2010-04-21 13:44:42
Autor: jedrus
ColgatesBilly pisze:

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

Paszol kreaturo zydowska

Ty powaznie tak przezywasz teksty przedpiscow?
Zazywaj te rozowe, uspokajaja ;)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 12:14:15 +0200, PaPi <1@2.3> wrote:

> Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
> osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

 skoro czekali dlaczego dziennikarze tego nie mowia ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 14:23:27
Autor: Tomy M.
Użytkownik ""'[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ntqts5dgnsqovg58l0a9bkjlp2mnihbe744ax.com...

To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

skoro czekali dlaczego dziennikarze tego nie mowia ?

MoĹźe dlatego Ĺźe byli kilometr od tego miejsca.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:40:03
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 14:23:27 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> To nie czekali na nich KGBisci ktorzy dobijali ofiary katastrofy ? :-)

>skoro czekali dlaczego dziennikarze tego nie mowia ?

Może dlatego że byli kilometr od tego miejsca.

 i zaden dziennikarzy nie pobiegl tam zaraz po rozbiciu sie tu-154?
 taki "nius" i co? tylko jeden sie ruszyl ? dziwne...

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 15:37:14
Autor: MarekS

Użytkownik ""'[heRsk]"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:kfsts5h4a9i6aq27jheebr0kbubn29fk104ax.com...
> [...]

 i zaden dziennikarzy nie pobiegl tam zaraz po rozbiciu sie tu-154?
 taki "nius" i co? tylko jeden sie ruszyl ? dziwne...

dziwne tez w obrebie kilometra na niebie nikt nie widzial jak rozgrywala sie tragedia.
predzej uwierze w to ze ze zgodzili sie dla dobra ich samych i ich rodzin stac sie slepymi na ten czas

Data: 2010-04-21 06:52:52
Autor: zbig
On 21 Kwi, 15:37, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:

 i zaden dziennikarzy nie pobiegl tam zaraz po rozbiciu sie tu-154?
 taki "nius" i co? tylko jeden sie ruszyl ? dziwne...

Dostałeś odpowiedź na pytanie w tytule wątku. Ale nadal jątrzysz i
szukasz spisku. Dziennikarzy nie było, bo pojechali do Katynia. Po
jakiego ciula mieli czekać na lotnisku na spóźnionego prezydenta.
pojechali aby przygotować relację. Mogli też już na miejscu w Katyniu
pracować bo przeciez większość zebranych już była. tak to naprawdę
trudno zrozumieć?

Data: 2010-04-21 15:58:52
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7b7ca94b-597b-432f-bed7-bcec104d59cfu34g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

trudno zrozumiec ze psa z kulawa noga nie bylo na lotnisku ani autobusow, ani limuzyn, ani kierowcow ani ochrony
jesli dla ciebie jest wszystko jasne co twoi nowi przyjaciele rodowodem z kgb ci powiedza jest ok to stul pysk, dla mnie nie jest wiec zadaje pytania, jasne? czy jeszcze nie ponial towarzyszu?

Data: 2010-04-21 07:09:01
Autor: zbig
On 21 Kwi, 15:58, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:

[...]
A skąd masz cymbale takie informacje? Jeszcze niedawno pytałeś się o
to, a teraz już WIESZ że nie było tam autobusów i limuzyn. A może był
śmigłowiec dla prezydenta? W ciągu godziny w chorym umyśle chora
projekcja stała się faktem

Data: 2010-04-21 16:12:42
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ea76bd68-49a8-456a-9fa3-2cca3152de6ch27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

cymbale, nie ma oficjalnej informacji ze byl smiglowiec wiec pacholku rosji przestan mieszac

Data: 2010-04-21 07:15:47
Autor: zbig
On 21 Kwi, 16:12, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:

cymbale, nie ma oficjalnej informacji ze byl smiglowiec wiec pacholku rosji
przestan mieszac

Z paranoikami jest trudna dyskusja bo oni myślą, ze są zdrowi. Ale
ty,  jesteś jakimś przypadkiem szczególnym, nawet nie myślisz.

Data: 2010-04-21 16:50:35
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d09111ed-7577-418b-90b0-d5b9c974863fr18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

daj linka odnosnie tego smieglowca ty nieparanoiku, a moze darmowa ruska prostytutko? jak wolisz?

Data: 2010-04-21 09:31:37
Autor: zbig

MarekS napisał(a):

daj linka odnosnie tego smieglowca ty nieparanoiku, a moze darmowa ruska
prostytutko? jak wolisz?
Czy ty nie rozumiesz polskiego?? Napisałem, ze być może był tam
śmigłowiec. Nie czaisz różnicy płatny pachołku PiS?

Data: 2010-04-21 19:40:07
Autor: MarekS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53088bd4-f3fc-475b-9991-e6a6c946d184g30g2000yqc.googlegroups.com...

MarekS napisał(a):

[...]

daj linka do tego smiglowca, bezplatny ruski pacholku

Data: 2010-04-22 01:52:44
Autor: zbig
On 21 Kwi, 19:40, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:53088bd4-f3fc-475b-9991-e6a6c946d184g30g2000yqc.googlegroups.com...

MarekS napisał(a):

> [...]

śmigłowiec. Nie czaisz różnicy płatny pachołku PiS?

daj linka do tego smiglowca, bezplatny ruski pacholku

Qurwa debilu jeden, gdybym miał tobym dał. Jesteś qurwa jakiś ocieżały
czy co? Spekuluję przecież , tak jak i ty. Ja w odróżnieniu od ciebie
nie wiem czy był śmigłowiec. Tyza śnie wiedziałeś czy ktoś czekał, a
nagle stwierdziłeś z całą mocą , ze nikt nie czekał. Skąd sie tego
dowiedziałeś przymule?

Data: 2010-04-22 11:05:15
Autor: PaPi
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM czy MarekSem :-)

Data: 2010-04-22 03:02:21
Autor: zbig
On 22 Kwi, 11:05, PaPi <1...@2.3> wrote:
Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM
czy MarekSem :-)

Sam się czasem sobie dziwie,

Data: 2010-04-22 13:15:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 12:02, zbig pisze:
On 22 Kwi, 11:05, PaPi<1...@2.3>  wrote:

Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM
czy MarekSem :-)

Sam się czasem sobie dziwie,

Dwóch  mędrców zaślepionych uczciwością PO się zrozumiało..

Data: 2010-04-22 17:11:51
Autor: cirrus
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd0114b$1news.home.net.pl...
Szczerze ? Podziwiam Ciebie, ze probujesz na powaznie rozmawiac z TomyM czy MarekSem :-)

Fakt, że to czołowi kretyni, ale uzbierałoby się tu takich więcej.

--
stevep

Data: 2010-04-21 16:44:12
Autor: Tomy M.
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqmv2e$asi$1newsread1.aster.pl...

dziwne tez w obrebie kilometra na niebie nikt nie widzial jak rozgrywala sie tragedia.
predzej uwierze w to ze ze zgodzili sie dla dobra ich samych i ich rodzin stac sie slepymi na ten czas

Był jeden operator czy montażysta z TVP i nagrał materiał.
Nikogo wiecej nie było.

Tomy M.

Data: 2010-04-22 10:40:36
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 16:44:12 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]

Był jeden operator czy montażysta z TVP i nagrał materiał.

 gdzie sie wiec podziali inni? gdzie pasazerowie jak-a,
 ktory przylecial do smolenska 2 godz wczesniej ?  pobiegli na przelaj do katynia ? czym mieli udac sie
 do katynkia s.p. lech i towarzystwo ? z buta ?  gdzie byla limuzyna do przewiezienia szlachetnego ?
 gdzie autobusy ktorymi mieli zostac dowiezieni mniej
 szlachetni, siedzacy w ogonie samolotu ? ruscy ich
 zamkneli w przenosnej celi ?  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-22 11:24:01
Autor: Tomy M.
Użytkownik ""'[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii20t59mq5bib9bdl0i5pd0qq5scm90fu24ax.com...
[...]

Prawda jest taka że mamy mocno zfałszowany obraz tego
całego wydarzenia, dziennikarze zawsze pytają i przedstawiają
to co najmniej nas interesuje. Dzisiaj facet z firmy projektującej
rejestratory parmetrĂłw rozmawial w studio WSI24 z dziennikarzem
a ten na stwierdzenie że ciężko nagrać coś w kabianie pilotów
mĂłwi:
- tak, tam przecież jest głośno bo silnik pracuje!

Ja pie*dolę ale idiota ten dziennikarz, przecież k*rwa
w samolocie silnik nie jest pod maską przed pilotem
tylko po przeciwnej stronie samolotu.
Zastanawia mnie czy ten baran leciał kiedykolwiek samolotem.
Widziałby że w samolotach odrzutowych jest nadzwyczaj CICHO, kto
leciał również śmigłowcem czy AN-em ten wie o czym mówię :-)
W szybowcu jest głośniej niż w kabinie pilotów.
Najciszej jest w kabinie sterowca, nim też latałem :-)

Tomy M.

czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????