czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????

Data: 2010-04-21 12:32:45
Autor: jedrus
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
MarekS pisze:

Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94 osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

Chcialoby sie powiedziec jakie przygotowania takie oczekiwanie.
Cos o tym przebakiwano, tylko ze dla "badaczy" i "poszukiwaczy" sopiskowej teorii dziejow, czas zatrzymal sie w chwilu upadku samolotu na ziemie.
Pytanie to powienien w koncu zadac ktos z dziennikarzy tylko komu?
Wszyscy mogacy teraz na nie odpowiedziec maja glowe zaprzatnieta uczestnictwem w uroczystosciami pogrzebowych.

Moze nas ktos z mediow "podczytuje" i zada je w koncu.

Z tym "podczytywaniem" oczywiscie to grupa przesada, bo dostep do ciekawych i merytorycznych watkow przyslania, zalewajac psp spamem dosc spora grupa trollostwa.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-21 13:08:56
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4bced43a$0$17088$65785112news.neostrada.pl...

Z tym "podczytywaniem" oczywiscie to grupa przesada, bo dostep do ciekawych i merytorycznych watkow przyslania, zalewajac psp spamem dosc spora grupa trollostwa.

Nie abym brał to do siebie, ale poczytaj o tym co to jest SPAM.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 13:37:50
Autor: jedrus
Tomy M. pisze:

[...]

Alez nie krepuj sie i czerp ku chwale psp calymi garsciami.
Nie musze niczego czytac bo wiem, ze spam to niechciane albo niepotrzebne wiadomosci rozsylane droga elektroniczna. Najbardziej rozpowszechniony jest spam za posrednictwem poczty elektronicznej oraz w grupach dyskusyjnych i usenecie, chyba najbardziej na p.s.p.
To spam a spamerem i trolem zostaje sie wtedy, gdy nie ma sie zielonego pojacia o natykiecie, zasadach i tematyce grup dyskusyjnych.
Uparty spamer zaczyna byc nazywany trollem.
Spamer nie potrfi napisac wlasnorecznie jednego wyrazu poprzestajac TYLKO na wklejeniu linka.
Spamer ktory kopiuje CALA zawartosc linku i wkleja go pod/nad linkiem zamiast skomentowac to troll.
Spamer i troll to ktos, kto nie potrafi dolaczyc sie do trwajacej juz dyskusji w otwartym watku i zaklada nowy, powielajacy dyskusje watek.
Po wiecej odsylam do netykiety gdzie znajdziesz info o tym jak odpisujemy, co wycinami....itd, itp

Data: 2010-04-21 14:14:21
Autor: Tomy M.
Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4bcee37b$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale akurat mi tego zarzucać nie możesz.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[heÂŽsk]
On Wed, 21 Apr 2010 13:08:56 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]

Nie abym brał to do siebie, ale poczytaj o tym co to jest SPAM.

 specjalista od spamu jest mkarawan...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 20:17:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> Z tym "podczytywaniem" oczywiscie to grupa przesada, bo dostep do
> ciekawych i merytorycznych watkow przyslania, zalewajac psp spamem dosc

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

tak jest starszy kapralu

czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????