czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[he®sk]
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
On Wed, 21 Apr 2010 12:09:45 +0200, "MarekS" <be@op.pl> wrote:

Jest jedna kwestia, która bardzo mnie zastanawia, a na któr± nie znalazłem dot±d informacji. [...]

 wlasnie. gdzie sie podziali dziennikarze ? zostal tylko jeden  ktory robil sobie w tym czasie montaz materialu? z informacji
 kancelarii prezydenta wynika, ze dziennikarze dotarli tam (na
 lotnisko) ok 2 godzin wczesniej. jak-iem.co sie z nimi stalo?
 wszystkich ktos wystrzelal czy kazali "zdlat' szarap!" ?

 tu-154 dotarl z ok 1-godz opoznieniem.

Jak dot±d wychodzi na to, że nikt na prezydenck± parę, oraz pozostałe 94 osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

 gdzie byli kierowcy limuzyn? nikt chyba nie powie, ze s.p. lecho
 mial jechac wynajeta taksowka, a reszta autobusem lub z buta ?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????