czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????

Data: 2010-04-22 11:07:11
Autor: kefirh
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
W dniu 2010-04-21 12:09, MarekS pisze:
Jak dotąd wychodzi na to, że nikt na prezydencką parę, oraz pozostałe 94
osoby delegacji polskiej na lotnisku nie czekał.

Marek, ty jestes jeden z nielicznych normalnych tutaj.
Nie boj sie postawic fundamentalnego pytania:
Czy ktos widzial wylatujacych...?

pozdr
k.

Data: 2010-04-22 11:09:49
Autor: PaPi
czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????
Marek, ty jestes jeden z nielicznych normalnych tutaj.
Nie boj sie postawic fundamentalnego pytania:
Czy ktos widzial wylatujacych...?

:-)
Ja bym postawil jeszcze powazniejsze pytanie. Czy ktos widzial w tym roku Lechujarka ? A moze to juz od stycznia jechal Jarek z pieprzykiem na stolcu prezydenta ?

Data: 2010-04-22 11:15:32
Autor: kefirh
W dniu 2010-04-22 11:09, PaPi pisze:
[...]

No wlasnie, w TVN-nie zanim Go pochowano juz od dawien dawna nie istnial.

k.

Data: 2010-04-22 11:26:14
Autor: PaPi
[...]

Niestety. Bo im bardziej istnial tym mniejsze mial poparcie.
Mam nadzieje, ze dobrze zaistnieje jego nadbraciszek w trakcie obecnej kampanii wyborczej.

Data: 2010-04-22 17:12:37
Autor: cirrus
Użytkownik "kefirh" <kefirh@post.com> napisał w wiadomości news:hqp3jm$eau$1news.onet.pl...
[...]

Z tym, ze normalnym inaczej.

--
stevep

czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??????