czy leci z nami pilot?

Data: 2017-08-07 19:29:57
Autor: masti
czy leci z nami pilot?
dnia Mon, 07 Aug 2017 17:56:23 +0000, Pszemol napisał:

Te dyskusje o samojezdnych samochodach czy ciężarówkach przemierzających
setki kilometrów bez kierowcy na pokładzie są ekscytujące, ale wygląda
na to, że to linie lotnicze pierwsze postarają się o wyeliminowanie
pilotów z kokpitów ich pasażerskich samolotów:

Pilotless planes could save airlines billions. But would anyone fly?
http://money.cnn.com/2017/08/07/technology/business/pilotless-planes-
passengers/index.html

Czy polecielibyście takim samolotem bez pilota?

samoloty już dawno to potrafią.
nie latają bez pilota ze względu na obawy pasażerów.

--
BMW R1100GS '94

czy leci z nami pilot?