czy leszek zwariuje?

Data: 2014-04-24 22:29:59
Autor: K
czy leszek zwariuje?
http://www.in4.pl/news-OnePlus-One-- -killer-dla-Nexusa-5,28231.html

ja mysle ze leszek zwariuje jak to zobaczy.

Data: 2014-04-25 00:44:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy leszek zwariuje?

"K" ljbs8c$oib$2@portraits.wsisiz.edu.pl

http://www.in4.pl/news-OnePlus-One-- -killer-dla-Nexusa-5,28231.html

ja mysle ze leszek zwariuje jak to zobaczy.

IPS? Dla mnie IPS to porażka!!!
Brak slotu na mikroSD -- też ciekawe rozwiązanie.
Nie pies i nie wydra.

Warto zaczekać na konkurencję, która da amoledy i sloty na SD.
Cena? Podejrzana. :) Ale imo ceny będą spadały w dół szybko.
W zanadrzu są już procesory z 8 rdzeniami a nawet parą 8 rdzeni.

-=-

Podświetlana matryca to grzejny przeżytek.

Data: 2014-04-24 22:32:09
Autor: krzysztofsf
czy leszek zwariuje?
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 00:44:36 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Nie pies i nie wydra.

Masz racje.

Lepiej kupic kolejnego Monstera, Overmaksa lub Myphone.

Przy okazji. Ile lacznie, przez dwa lata wydales na telefony?

Data: 2014-04-25 14:31:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy leszek zwariuje?

"krzysztofsf" d83259b0-0a04-44fe-a678-52d282649b34@googlegroups.com

: Lepiej kupic kolejnego Monstera, Overmaksa lub Myphone.

: Przy okazji. Ile lacznie, przez dwa lata wydales na telefony?

Trudno zgadnąć -- Ace był obciążony abonamentem.
Ponadto pytanie niezbyt dobre, bo jednak z Ace
korzystałem przez niemal półtora roku.

Overmax na swoją cenę nie jest zły.

Problemy z ładowaniem zdarzają się najdroższym.
Mam za sobą 3 ładowana do pełna pod rząd -- ostatnie
na drucie z koncentryczna wtyczką, nie na USB; Overmax
rozładował się do końca (w czasie zabaw z mapami, więc
z włączonym ekranem, zatem być może dałoby się go jeszcze
mocniej/głębiej rozładować) po czym odstawiłem go do
ładowania ,,sieciowego''.

Niechlujna obudowa na razie nie przeszkadza -- poza
tym, że jest po prostu niechlujna.

Ciemny ekran -- to spora wada, ale ja w IPS nie chcę już inwestować.

Monster to zabójca. Przygotowany tak, aby niszczył uszy.
Tu widać zgliszcza polskiego państwa. [i polskiego narodu,
skoro telefon niszczący słuch ma takich zagorzałych obrońców
życia -- zagorzałych od gorzałki chyba]

Kolejnym problemem Monstera jest oszustwo z RAMką -- tej
RAMki jest o około 200 MB za mało, co rzecz jasna przekłada
się na tak zwany komfort (czy raczej -- dyskomfort) używania
tego badziewia.

Monsterowy odbiornik GPS potrafi zawiesić swą
działalność -- potrzebny jest wówczas restart
odbiornika GPS. Problem w tym, że może zawiesić
w czasie zapisywania śladu, przerywając ten zapis
bez ostrzeżenia.

WiFi czasami nie można włączyć -- potrzebny jest wówczas
restart telefonu.

No i gabaryty oraz masa -- to woła o pomstę do nieba, ale to
jest jawne od samego początku.

Ace miał 190 MB ,,dysku'', ale miał tyle naprawdę. Tak samo
z RAMką -- tej też mu nie brakowało. Miał bardzo dobry ekran
w porównaniu do Overmaxa czy Monstera i nie rysował się, choć
Samsung nie chwalił się żadną małpą. Overmax nie rysuje się na
razie, natomiast Monster zaliczył dwie rysy.

Nie można porównywać Ace -- telefonu sprzed kilku lat do
dzisiejszych najlepszych, natomiast można zauważyć, że
bohater tego wątku nie ma amoledów.

Data: 2014-04-25 08:00:14
Autor: krzysztofsf
czy leszek zwariuje?
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 14:31:17 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Nie odpowiedziales na pytanie. jaka kwote przez dwa lata wydales na smartfony?

Przy okazji amoledow - mam LG G2 - tez bez amoleda. To chyba samsungowy wynalazek.

Data: 2014-04-25 20:06:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy leszek zwariuje?

"krzysztofsf" aa72bc61-4949-42fc-8bcd-73e1d6483a18@googlegroups.com

: Nie odpowiedziales na pytanie. jaka kwote przez dwa lata wydales na smartfony?

() Nie znam tej odpowiedzi. Overmax kosztował 777 pln, ale są
   zwroty typu SyneCek.

() Nie pamiętam, ile kosztował Monster i jak duże były zwroty.
   Mnie kosztował najwięcej z tych trzech.

() Ace był dla mnie zyskowny, ale nie wiem, ile kosztował, gdyż
   był obciążony abonamentem i został sprzedany za 250 pln.
Trudno określić, jak duży koszt był ukryty w abonamencie.

Do Overmaxa dokupiłem przewód HDMI oraz coś na kształt etui.
Ace też miał swoje etui. Zainwestowałem w kartę mikroSD do
Ace, która padła, a że nie mogę do sklepu zwrócić zapisanej,
i nie mogę skasować -- nie mogę też liczyć na zwrot pieniędzy.
Kupiłem do Monstera inną kartę a do Overmaxa użyłem starej,
kupionej do czegoś innego. Przewód od Overmaxa może przydać
się, jak i karta włożona do Monstera. Takoż z etui Overmaxa.
Etui (powiedzmy, że to etui) od Ace leży bezużytecznie. Do
Monstera wykorzystałem etui początkowo przeznaczone Ace'owi.

Mogę Ci napisać, że mnie te zakupy kosztowały **około**
1 tysiąca pln i nie wykroczyły poza granice, które sobie
postawiłem. Jakie to granice -- tego nie mogę Ci napisać,
ale (w odróżnieniu do DTuska) panuję nad wydatkami i dbam
o to, aby nie żyć ponad swój stan.

Mój ,,dochód'' miesięczny to właśnie 1 tysiąc pln, :)
jeśli nie liczyć orzeszków, wisienek i %% od lokat.

: Przy okazji amoledow - mam LG G2 - tez bez amoleda.

Monster ma ekran produkowany przez LG -- jest to ekran kiepski. :)

: To chyba samsungowy wynalazek.

Nie. Samsungi mają superamoledy, zaś same amoledy były znane
od co najmniej 20 lat, z tym że kiedyś były monochromatyczne.
Paperink (czy jak się to zowie) monochromatyczny znany był,
zanim miałem 10 lat. Czytałem o nim w czasopismach typu
Młody Technik i Kalejdoskop Techniki, o ile nie mylę tych
tytułów. Wówczas porównywano to coś do kartonowej kartki
papieru, którą można było zrolować.

-=-

Największym wydatkiem w wypadku Monstera jest leczenie słuchu.
Leki, strata czasu przekładająca się na straty finansowe oraz
inne wydatki finansowe. (choćby paliwo na wypad z Gołdapi do
Olecka)

Przy tych wydatkach reszta opłat telefonicznych po prostu staje się  nieistotna.
Zapewne koszt leczenia szpitalnego jest jeszcze wyższy.

Ucho nie wyzdrowiało do końca -- jest nadwrażliwe oraz daje
,,ciekawe'' wrażenia typu dudnienia czy uderzania metalową
przykrywką o metalowy garnek i szybko męczy się oraz męczy
mnie.

-=-

Obecnie wystarcza mi to, co mam, ale rozglądam się za telefonem.
stawiam na Acera, ale i na amoledy, które wg mnie opanują ekrany
telefoniczne.

Raczej chcę co najmniej tyle:

LTE, GPS+GLONASS, 5" amoledów, 2 GB RAMek, 4 rdzenie po 2 GHz,
stosowna grafika, 32 GB ,,dysku'' , BT 4, slot na mikroSD...

Gdyby nie oszust Solorz, teraz już bym stawiał na LTE, zamiast na dualSIM.

Póki co -- nie stać mnie na nowy telefon. :)

Data: 2014-04-26 01:09:05
Autor: krzysztofsf
czy leszek zwariuje?
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 20:06:47 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Obecnie wystarcza mi to, co mam, ale rozgl�dam si� za telefonem.

stawiam na Acera, ale i na amoledy, kt�re wg mnie opanuj� ekrany

telefoniczne.

Raczej chcďż˝ co najmniej tyle:

LTE, GPS+GLONASS, 5" amoled�w, 2 GB RAMek, 4 rdzenie po 2 GHz,

stosowna grafika, 32 GB ,,dysku'' , BT 4, slot na mikroSD...

Acer cos takiego wypusci chyba za 3-4 lata, sadzac z jego dotychczasowych produkcji.

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/acer/Acer.html

Parametry to nie wszystko, tak przy okazji. Liczy sie optymalizacja, oraz zapewne nielaczenie w jednym modelu wszystkich najtanszych podzespolow. Zapewne tak dziala ZOPO, dajac na papierze swietne konfiguracje ale....

http://android.com.pl/?p=25813

W mojej ocenie, wiekszosc tanich smartfonow nie sprawdza sie przy innym wykorzystaniu niz telefon ( a i to nie zawsze).
Im wiecej sie korzysta, tym smartfon z wyzszej polki jest w stanie zaspokoic oczekiwany komfort pracy.

Slabe smartfony sprawdzaja sie jako telefon zapasowy i dla osob bardzo sporadycznie korzystajacych z aplikacji wymagajacych lacznosci z internetem.
Pasjansa postawic, ebooka poczytac, mp3 posluchac. Im wiecej aplikacji sie uruchamia, tym bardziej ujawnia sie slabosc sprzetu.

Po co ci slot na karty pamieci, skoro jest USB OTG, rowniez tak przy okazji ?

Data: 2014-04-26 23:56:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy leszek zwariuje?

"krzysztofsf" cef63785-c713-4e29-8e17-bd1df761c832@googlegroups.com

[...]

Pod wskazanym linkiem jest masa telefonów Acera.
Najnowszy wg tej strony nadal nie ma LTE.

   http://www.mgsm.pl/pl/katalog/acer/liquidz4/Acer-Liquid-Z4.html
   Acer Liquid Z4

: Parametry to nie wszystko, tak przy okazji. Liczy sie optymalizacja,
: oraz zapewne nielaczenie w jednym modelu wszystkich najtanszych
: podzespolow. Zapewne tak dziala ZOPO,

Jak? Łącząc czy nie łącząc?

: dajac na papierze swietne konfiguracje ale....

: http://android.com.pl/?p=25813

Łącząc tanie i słabe -- jak pojmuję.

: W mojej ocenie, wiekszosc tanich smartfonow nie sprawdza
: sie przy innym wykorzystaniu niz telefon ( a i to nie zawsze).

Jako telefon najlepiej sprawdzają się wygrzebane ze śmietnika komórki. ;)

: Im wiecej sie korzysta, tym smartfon z wyzszej polki jest
: w stanie zaspokoic oczekiwany komfort pracy.

To oczywiste -- wysoka cena nie bierze się znikąd.
Lepsze spasowanie, dłuższa żywotność akumulatora,
czytelniejszy ekran, rozsądniej rozmieszczone
przyciski, ekran ,,bezodciskowy'' ;) (nie wiem
jak to możliwe, ale jedne szkła łapią brud łatwiej
a inne trudniej; jedne trzeba stale pucować, innych
w ogóle nie trzeba czyścić) lepsza współpraca podzespołów
(co z tego, że 16 rdzeni CPU, skoro słaba grafika czy
powolna flaszka) mniejsza masa (dla mnie to istotne)
i mniejsze gabaryty zewnętrzne przy tym samym rozmiarze
ekranu, mocniejsza/wytrzymalsza obudowa, lepsze
,,uzmysłowienie'' -- żyroskopy, barometr, kompas...

[...]

Dla mnie Overmax jest super!!! ;) (jak na swoją cenę!)

: Po co ci slot na karty pamieci, skoro jest USB OTG,

Bo karta SD mieści się wewnątrz. :)

: rowniez tak przy okazji ?

Data: 2014-04-26 23:45:21
Autor: krzysztofsf
czy leszek zwariuje?
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 23:56:31 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
> [...]

: Acer cos takiego wypusci chyba za 3-4 lata, sadzac z jego dotychczasowych produkcji.

Pod wskazanym linkiem jest masa telefon�w Acera.

Najnowszy wg tej strony nadal nie ma LTE.

Toz po to ci dalem ten link. Piszesz, ze czekasz na acera o dobrych parametrach to zainteresuj sie, na jakim sa etapie.

Data: 2014-04-27 18:23:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy leszek zwariuje?

"krzysztofsf" 0ecebda3-5cbd-4816-b39b-d74aecc7e873@googlegroups.com

: Toz po to ci dalem ten link. Piszesz, ze czekasz na acera
: o dobrych parametrach to zainteresuj sie, na jakim sa etapie.

Być może tam nie ma najnowszych produktów Acera.
Jeśli są -- to trochę marnie. I ceny Acera nie zachęcają.

Natomiast zachęca serwis i historie sprzed 20 lat.

Data: 2014-04-27 13:54:22
Autor: krzysztofsf
czy leszek zwariuje?
W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 18:23:16 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
[...]

Moze to ci sie spodoba

http://antyweb.pl/project-ara-zaprezentowany-swiatu/

Data: 2014-04-28 00:37:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czy leszek zwariuje?

"krzysztofsf" f6630d1f-af62-4499-994c-49bcc46a5f89@googlegroups.com

: http://antyweb.pl/project-ara-zaprezentowany-swiatu/

Fajne, ale imo niefunkcjonalne i nie przyjmie się.

Data: 2014-04-25 12:26:59
Autor: Mirek Ptak
czy leszek zwariuje?
Dnia 2014-04-25 00:44,  *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
IPS? Dla mnie IPS to porażka!!!

Co za bzdura - zwłaszcza w słońcu.
Nexus 4 i 5 mają znacznie lepsze wyświetlacze od Galaxy s3

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-04-25 08:31:02
Autor: atm
czy leszek zwariuje?
On 2014-04-24 22:29, K wrote:
http://www.in4.pl/news-OnePlus-One-- -killer-dla-Nexusa-5,28231.html

ja mysle ze leszek zwariuje jak to zobaczy.

wg jest troche maly, ciezko bedzie go szybko znalezc w kieszeni.

Data: 2014-04-25 15:55:52
Autor: K
czy leszek zwariuje?
On 2014-04-24 22:29, K wrote:
http://www.in4.pl/news-OnePlus-One-- -killer-dla-Nexusa-5,28231.html

ja mysle ze leszek zwariuje jak to zobaczy.

wg jest troche maly, ciezko bedzie go szybko znalezc w kieszeni.

ale jakby co to pograsz nim w pingponga.

czy leszek zwariuje?