czy lew trocki byl czescia naprawiania swiata ? ;-) cosik mi sie zdaje ze nie bardzo mu wyszlo

Data: 2009-07-12 00:25:30
Autor: Mariusz Merta
czy lew trocki byl czescia naprawiania swiata ? ;-) cosik mi sie zdaje ze nie bardzo mu wyszlo
j.w.
natomiast wyszedl niezle finansowo na calej rewolucji...
Mariusz Merta

Data: 2009-07-12 09:24:34
Autor: Panslavista
czy lew trocki byl czescia naprawiania swiata ? ;-) cosik mi sie zdaje ze nie bardzo mu wyszlo

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci
j.w.
natomiast wyszedl niezle finansowo na calej rewolucji...
Mariusz Merta

I co mu z tego przyszlo - zamachneli sie na niego.

Data: 2009-07-12 09:35:50
Autor: mkarwan
[...]

Pytam po raz kolejny czemu wspierasz tego antypolskiego smiecia i spamera reagujac na jego listy?
Jaki masz w tym cel?

czy lew trocki byl czescia naprawiania swiata ? ;-) cosik mi sie zdaje ze nie bardzo mu wyszlo