czy mbank przedłużył termin spłaty?

Data: 2011-09-17 09:42:47
Autor: zlotowinfo
czy mbank przedłużył termin spłaty?
spłata miała być w tym miesiącu
 zamknalem kartę bo miała być za nią opłata roczna i wziąłem kolejną darmową

 Historia nowej karty:
 PRZELEW WEWNĘTRZNY Z KONTRAKTU KARTY KREDYTOWEJ NA INNY KONTRAKT KARTY KREDYTOWEJ x xxx,xx PLN

 Kwota spłaty nowej karty:
 - Rozłóż na raty
 - Minimalna: 0,00 PLN
 - Z ostatniego wyciągu, która pozostała do spłaty: 0,00 PLN
 - Całość zadłużenia: x xxx,xx PLN

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=989683&t=989683&sr=ld&pn=1&cat=0

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-09-17 10:59:45
Autor: MarekZ
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j51j1e$lvi$1@inews.gazeta.pl...
[...]

A mógłbyś doprecyzować, co konkretnie Cię tutaj dziwi? Przecież wyciąg z nowej karty zawierający ten balance transfer się jeszcze nie wygenerował, tak?

Data: 2011-09-17 11:40:40
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:j51lqm$9e4$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

dziwi mnie że miałem spłacić w tym miechu
a teraz wychodzi na to że mam miech do przodu

więc nie wiem czy spłacić wg terminu tamtej czy wg terminu nowej

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-09-17 12:35:57
Autor: MarekZ
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j51pue$97c$1@inews.gazeta.pl...

dziwi mnie że miałem spłacić w tym miechu
a teraz wychodzi na to że mam miech do przodu

więc nie wiem czy spłacić wg terminu tamtej czy wg terminu nowej

A widzisz nadal historię zamkniętej karty? Zajrzyj tam, powinna w niej występować operacja spłaty zadłużenia karty przy użyciu bt z nowej karty. I na tym kończy się historia tamtej karty.

A nową kartę spłacasz wg jej wyciągów.

Data: 2011-09-17 13:01:39
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:j51rf1$b1g$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

przy starej jest:
07-09-2011 PRZELEW WEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY - SPŁATA x xx,xx PLN

czyli jakby bank spłacił mi starą kartę nową kartą