czy mia艂 kto艣 st艂uczk臋 z pijakiem?

Data: 2011-09-03 03:25:42
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
czy mia艂 kto艣 st艂uczk臋 z pijakiem?
W dniu 2011-09-02 15:22, PH pisze:

a) ubezpieczalnia umywa r臋ce i poszkodowany musi ubiega膰 si臋 o zwrot koszt贸w
bezpo艣rednio od sprawcy (pow贸dztwo cywilne itp)

Nie.

b) ubezpieczalnia wyp艂aca odszkodowanie ale sama 艣ci膮ga kas臋 od sprawcy (+
koszty obs艂ugi)

Tak.

c) jest tzw fundusz gwarancyjny z kt贸rego p艂acone podobno s膮 odszkodowania w
przypadku gdy kto艣 nie mia艂 OC. w tym przypadku de facto sprawca nie mia艂,
wi臋c mo偶e ten fundusz p艂aci za napraw臋 szkody... ?? a potem 艣ci膮ga od
sprawcy.

Tak.

tylu pijak贸w je藕dzi po drogach, 偶e warto to wiedzie膰, bo jak na razie to
wychodzi 偶e lepiej dogada膰 sie na boku z pijakiem ni偶 dzwonic pod 997. tyle
偶e to strasznie nie moralne :(((

Dawno temu (i do tego nie prawda) mia艂em dzwona na mega kacu, a mo偶e nawet mnie jeszcze lekko trzyma艂o. Moja bezsprzeczna wina. Przyczyn膮 kolizji nie by艂 jednak kac, a pewne "nieistotne" szczeg贸lisko (brak lusterek w aucie). Robi艂em wszystko, 艂膮cznie z lach膮 poszkodowanym by nie wzywali drog贸wki. Na "miejscu", a do tego 艣wiadkami byli prewencyjni ... Oddech trzyma艂em z dala od nich. Oni sami zasugerowali poszkodowanym by nie wzywa膰 policji, skoro sprawca tak pcha si臋 do podpisania o艣wiadczenia o jego winie.

Podpisali艣my w obecno艣ci policjant贸w o艣wiadczenie, a ja nast臋pnego dnia "po艣piesza艂em" ubezpieczyciela co by wyp艂aci艂 natychmiast ubezpieczenie. Z poszkodowanymi miewam kontakty do dzi艣 wzrokowe ;), twierdz膮, 偶e jestem "uprzejmym m艂odym cz艂owiekiem".

Nawet gdyby na miejscu nie by艂o policjant贸w pewnie zrobi艂bym to samo ze strachu o konsekwencje karne.

Nie 偶ebym "gloryfikowa艂" swoje zachowanie, ale o ile "pijak" b臋dzie takim pijakiem jakim ja by艂em wtedy najprawdopodobniej "transakcja" przebiegnie w podobny spos贸b.

2. Mia艂em dzwona z kolesiem (on by艂 sprawc膮), od kt贸rego czu膰 by艂o alkohol. Nie zatacza艂 si臋, nie mia艂 problem贸w z koordynacj膮. Ma艂o nie zrobi艂 mi lachy bylebym tylko nie dzwoni艂 na policj臋 ... Zachowa艂 si臋 identycznie. 艢miem twierdzi膰 (odwa偶ny jestem),  偶e o ile "pijak" b臋dzie mia艂 mniej ni偶 promila, to b臋dzie to twoje "naj艂atwiejsze odszkodowanie" ...

Mia艂em dzwony te偶 z trze藕wymi - ci to dopiero kombinuj膮 :)
--
          Czas na odwa偶ne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

czy mia艂 kto艣 st艂uczk臋 z pijakiem?