czy miał ktoś stłuczkę z pijakiem?

Data: 2011-09-02 15:37:23
Autor: GR001
czy miał ktoś stłuczkę z pijakiem?

w OWU OC są zapisy że ubezpieczalnia jest zwolniona z wypłaty odszkodowania w przypadku ataku jądrowego... ale także gdy kierujący nie ma uprawnień lub gdy był pod wpływem alkoholu.

pytanie co się dzieje w przypadku gdy jest stłuczka i wina jest po stronie kierowcy który miał powiedzmy 0,3 promila potwierdzone przez policję.

W moim wypadku sprawca miał 2,3 promila i dostałem zwor wszystkich kosztów... ale dopiero po sprawie sądowej...
W sumie sprawa ciągnęła się rok.

pozdr.
gr

Data: 2011-09-02 15:39:03

[...]