czy mille przetrzymuje wam przelewy?

Data: 2009-07-16 18:37:52
Autor: Paweł
czy mille przetrzymuje wam przelewy?
witam,

przez ostatnie kilka lat mialem do czynienia z roznymi bankami
i przewaznie przelewy elixir przechodzily miedzy nimi w przy okazji
najblizszych sesji (patrzac na http://www.money.pl/banki/elixir).

natomiast ilekroc cos transferuje do/z millenium, to jeszcze nigdy
wczesniej niz na druga najblizsza sesje nic nie doszlo, a standardem
jest najblizsza trzecia, lub czwarta sesja.

czy ja mam tylko taki fart, czy oni robia to celowo?

Data: 2009-07-17 00:38:49
Autor: MarekZ
czy mille przetrzymuje wam przelewy?
Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci news:h3nl11$mj1$1achot.icm.edu.pl...

[...]

W moim przypadku przelewy z Mille zlecane do okolo 12:10 wychodza II sesja. Zlecane pózniej III sesja. Pózniej niz o 14:00 jeszcze nigdy nie zlecalem.

czy mille przetrzymuje wam przelewy?