Data: 2010-01-31 20:03:18 | |
Autor: Wesoly | |
czy moge bez problemu zwrocic towar???? | |
Witam grupe.
Mam taki maly problem. Wybralem sie z zona do sklepu z fotelikami samochodowymi dla dzieci. Po dlugich przemysleniach, przymierzaniach itp wybralismy fotelik, ktory nam odpowiadal. Po dokonaniu zaplaty zorientowalem sie, ze w opakowaniu fotelika nie ma instrukcji obslugi, atestow itp. Personel sklepu poinformowal mnie ze akurat ten model fotelika zadnej instrukcji nie ma za wyjatkiem malej naklejki z boku fotelika z informacja w jezyku czeskim czy slowackim, jak ten fotelik zapiac w aucie oraz naklejki z haslem POZOR !!! i jakies smieszne slowa. Czy w takim przypadku moge oddac ten fotelik i rzadac zwrotu gotowki? Sprzedawca twierdzi, ze moze mi wymienic na inny, drozszy fotelik. Jednak w tym sklepie nie widzimy innego, odpowiedniego dla nas. Dziekuje z gory za wszelkie informacje. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-01-31 19:41:04 | |
Autor: witek | |
czy moge bez problemu zwrocic towar???? | |
On 1/31/2010 1:03 PM, Wesoly wrote:
Witam grupe. Nie wiesz jak go zamontować, czy szukasz pretekstu do oddania fotelika? |
|
Data: 2010-01-31 20:31:23 | |
Autor: Jotte | |
czy moge bez problemu zwrocic towar???? | |
W wiadomości news:hk4k5m$mno$1inews.gazeta.pl Wesoly <tomekwe@interia.pl>
pisze: Mam taki maly problem.Nie martw się, wielu ma duże problemy. Wybralem sie z zonaTo drugi błąd. do sklepu z fotelikami samochodowymi dla dzieci.Można było takiej potrzeby łatwo uniknąć - to był błąd pierwszy. Po dlugich przemysleniach, przymierzaniach itp wybralismy fotelik, ktory nam odpowiadal.Dziwne. Po długich zastanowieniach, przemyśleniach, przymierzaniach zapłaciliście i dopiero po tym wszystkim okazało się, że wybraliście dziadostwo?? Niezły zbiorowy rozumek... Personel sklepu poinformowal mnie zeZ rządaniem może być ciężko. Spróbuj żądać, może lepiej wyjdzie. Sprzedawca twierdzi, ze moze mi wymienic naJak to? Skoro długo wybieraliście, przymierzaliście, przemyśliwaliście to znaczy, że było w czym. Czemu nie widzicie innego odpowiedniego? Zrobiliście jakieś nietypowe dziecko i tylko Czesi czy tam Słowacy takie coś przewidzieli choć nie podali instrukcji jak dziwoląga obsługiwać? Dziekuje z gory za wszelkie informacje.Bardzo proszę. Próbowałbym odstąpic od umowy zakupu na podstawie braku obowiązującej w naszym kraju polskojęzycznej instrukcji obsługi (jeśli towar takowej wymaga). -- Jotte |
|
Data: 2010-01-31 21:28:16 | |
Autor: Robert Tomasik | |
czy moge bez problemu zwrocic towar???? | |
Użytkownik "Wesoly" <tomekwe@interia.pl> napisał w wiadomości news:hk4k5m$mno$1inews.gazeta.pl... Zapytaj pracownika sklepu czy z tym fotelikiem bez atestu i instrukcji masz iść do Inspekcji Handlowej, czy jednak woli Ci zwrócić za niego pieniądze. Powinno pomóc. |