Data: 2010-01-31 20:31:23 | |
Autor: Jotte | |
czy moge bez problemu zwrocic towar???? | |
W wiadomości news:hk4k5m$mno$1inews.gazeta.pl Wesoly <tomekwe@interia.pl>
pisze: Mam taki maly problem.Nie martw się, wielu ma duże problemy. Wybralem sie z zonaTo drugi błąd. do sklepu z fotelikami samochodowymi dla dzieci.Można było takiej potrzeby łatwo uniknąć - to był błąd pierwszy. Po dlugich przemysleniach, przymierzaniach itp wybralismy fotelik, ktory nam odpowiadal.Dziwne. Po długich zastanowieniach, przemyśleniach, przymierzaniach zapłaciliście i dopiero po tym wszystkim okazało się, że wybraliście dziadostwo?? Niezły zbiorowy rozumek... Personel sklepu poinformowal mnie zeZ rządaniem może być ciężko. Spróbuj żądać, może lepiej wyjdzie. Sprzedawca twierdzi, ze moze mi wymienic naJak to? Skoro długo wybieraliście, przymierzaliście, przemyśliwaliście to znaczy, że było w czym. Czemu nie widzicie innego odpowiedniego? Zrobiliście jakieś nietypowe dziecko i tylko Czesi czy tam Słowacy takie coś przewidzieli choć nie podali instrukcji jak dziwoląga obsługiwać? Dziekuje z gory za wszelkie informacje.Bardzo proszę. Próbowałbym odstąpic od umowy zakupu na podstawie braku obowiązującej w naszym kraju polskojęzycznej instrukcji obsługi (jeśli towar takowej wymaga). -- Jotte |
|