czy mogę nagrywać spotkania w pracy?

Data: 2013-10-04 15:24:20
Autor: m4rkiz
czy mogę nagrywać spotkania w pracy?
"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message news:l26bpq$5f2$1node2.news.atman.pl...
ZTCW,  je¶li poinformuję o nagrywaniu - to uczestnicy (współpracownicy, zwierzchnicy,..) nie mog± nie zgodzić się i 'kazać mi nienagrywać' , - czy to zgadza się?  (czy może jednak mog± 'zakazać' mi tego... )

teoretycznie nie powinni moc zabronic (chociaz takie sprawy moga byc ujete
w roznych firmowych regulaminach) ale zawsze moga zwolnic np. z powodu
utraty zaufania - "ciagle nagrywala a konkurencja zaczela miec takie pomysly
jak my" - bedziesz sie potem sadzic?

samo wykorzystanie tez bedzie problematyczne bo uda sie tylko raz a od
tego momentu bedziesz miala pewna latke w pracy przyszyta

--
http://db.org.pl/

czy mogę nagrywać spotkania w pracy?