czy mogę przerejestrować samochód na żonę?

Data: 2009-03-09 10:49:43
Autor: szerszen
czy mogę przerejestrować samochód na żonę?

Użytkownik "gg" <gg@o2.pl> napisał w wiadomości news:gp2nv8$fl1$1atlantis.news.neostrada.pl...

jest jakiś sposób? Może chociaż można ubezpieczyć auto na nią?

najprosciej wpisac jako wspolwlasciciela, choc i w niektorych ubezpieczalniach i to nie jest potrzebne

a co do utraty znizek, to tez jest na to rada, ubezpieczac sie tam, gdzie odrozniaja samochod od kierowcy

czy mogę przerejestrować samochód na żonę?