czy moge rozpisac um o dzieła jak rejestruje sp z o.o.

Data: 2011-12-28 17:47:51
Autor: Michał
czy moge rozpisac um o dzieła jak rejestruje sp z o.o.
Witam,

Zrobiłem sp z o.o. wczoraj żeby zdążyć w tym roku, bo mam trochę dzieł od rozpisania jeszcze na ten rok.

A jakieś błędy z ZUSem mam porobione w innej,
czy jak mam umowę od notariusza to już mogę rozpisywać (papiery jeszcze nie w KRS, bo ich dużo tam jest do zrobienia) ?

czy mogę sobie jeszcze w tym roku kompy kupić
na FV - jak nie mam nipu nadanego ?
(przydało by się w tym roku, bo wiadomo koniec roku - koszty :) a kompów kilkadziesiąt ma być) ?

Pozdrawiam!

Data: 2011-12-28 21:37:53
Autor: cef
 Michał wrote:

czy mogę sobie jeszcze w tym roku

Potrollować?
Tutaj bedzie ciężko. Za mały ruch.

Data: 2011-12-28 22:58:14
Autor: Michał
cef <cezfar@interia.pl> napisał(a):
 Michał wrote:

> czy mogę sobie jeszcze w tym roku

Potrollować?
Tutaj bedzie ciężko. Za mały ruch.

A czemu potrolować ?
przecież pytam się serio --

Data: 2011-12-30 19:25:39
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 28 Dec 2011 22:58:14 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

Potrollować?
Tutaj bedzie ciężko. Za mały ruch.

A czemu potrolować ?
przecież pytam się serio

 Spółka założona 27.12 i potrzebuje kosztów do końca roku? Bajki trzeba
umieć opowiadać.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

czy moge rozpisac um o dzieła jak rejestruje sp z o.o.