czy mój pendrive padł?

Data: 2009-04-10 15:12:17
Autor: Zbylut
czy mój pendrive padł?
tosca zapodal(a):

Witam
wczoraj wyłączyłem komputer i zapomniałem wcześniej wyjąć pendrive (PQI i830) poprzez bezpieczne usuwanie sprzętu, po prostu zamknąłem windowsa poprzez start>wyłącz komputer, a pendrive został w gdzieździe usb. Teraz nie jest wykrywany przez żaden z moich 3 komputerów, brak jest jakiejkolwiek reakcji na włożenie urządzenia do portu usb,

skąd ja to znam :) Miałem dokładnie to samo z PQI. Spróbuj ściągnąć jakiś
program do odzysku danych, były tu niedawno podawane na grupie. Jeśli jesteś
z wrocławia to wpadnij, mam do tego soft :)

--
pozdrawiam, Zbylut

czy mój pendrive padł?