[ps3] czy moja konsola padła na amen?

Data: 2011-03-28 19:45:57
Autor: Zakarm
[ps3] czy moja konsola padła na amen?
"
- czy przed oddaniem do serwisu dla bezpieczenstwa wsadzic do sroda stary
dysk twardy, zeby mi nie pokazowali save'ow etc...?
- jak wyciagnac ze srodka plyte z gra?

czy ktos z Was moze cos dordzic?
bede wdzieczny

pozdrawiam
przemek

"

Zdechla na amen, konsole zwlaszcza 60GB maja to do siebie ze lubia sie przegrzewac dlatego musza miec extra wentylacje.

Tu masz porady jak ja ozywic ale do tego trzeba troche wiedzy o lutowaniu podzespolow bez tego uwalisz ja na amen.

http://www.youtube.com/results?search_query=ylod&aq=f

Swego czasu ozywilem w ten sposob z 10 konsol z czego 3 padly po miesiacu .   W krakowie bez problemu znajdziesz serwis najlepiej popytaj na forum laki
http://dvhk.pl/forumdisplay.php?f=54

Plyte wyciaga sie przyciskiem EJECT.

Data: 2011-03-29 14:44:58
Autor: Qula
Użytkownik "Zakarm" napisał w wiadomości...

Zdechla na amen, konsole zwlaszcza 60GB maja to do siebie ze lubia sie przegrzewac dlatego musza miec extra wentylacje.

dzialala mi grzecznie bez zadnej, nawet najmniejszej awarii od jesieni 2007, stajac w tym samym miejscu... no po prostu chyba jej czas minal i skonala... :(

Tu masz porady jak ja ozywic ale do tego trzeba troche wiedzy o lutowaniu podzespolow bez tego uwalisz ja na amen.

http://www.youtube.com/results?search_query=ylod&aq=f

tego to ja sie nie podejme, bo ja i lutownica pochodzimy z innych planet i to po prostu nie ma szans zadzialac :D

Swego czasu ozywilem w ten sposob z 10 konsol z czego 3 padly po miesiacu .   W krakowie bez problemu znajdziesz serwis najlepiej popytaj na forum laki
http://dvhk.pl/forumdisplay.php?f=54

okej, sprobuje

Plyte wyciaga sie przyciskiem EJECT.

serio? ...nacisniecie "eject" skutkuje tym samym co proba wlaczenia: odpala mechanizm na ulamek sekundy, mryga raz na zolto, nastepuje cisza i  potem zaczyna migac czerwona dioda... a plyta oczywiscie nie wychodzi na zewnatrz :(

dziekuje za pomoc i probe pomocy :)

pozdr
przemek

[ps3] czy moja konsola padła na amen?