czy możliewe żeby to przeżył?

Data: 2009-09-04 00:52:38
Autor: J.Kolina
czy możliewe żeby to przeżył?
Data: 2009-09-04 02:19:02
Autor: Andrzej
czy możliewe żeby to przeżył?

Użytkownik "J.Kolina" <nikkkoko@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h7phd9$mk$1news.onet.pl...
http://deser.pl/deser/1,97052,6984700,Mysliwiec_przelecial_tuz_nad_jego_glowa___WIDEO_.html

montaz !!!
a gdzie jest fala uderzeniowa, halas, huk, ssanie z silnikow a koles nie poruszony
i nawet go nie zaciagnelo no cos tu nie pasi

Data: 2009-09-07 17:27:34
Autor: Tomek
Andrzej pisze:
[...]

Możliwe. Jak najbardziej.
Mariusza Adamskiego jakoś "fala uderzeniowa, halas, huk, ssanie z silnikow" nie ruszyło

;)

Data: 2009-09-07 17:29:20
Autor: Tomek
Tomek pisze:
Andrzej pisze:
[...]

Żeby nie być gołosłownym:
http://www.youtube.com/watch?v=qEJibcs3QiU&feature=channel_page
Pozdrawiam,

Data: 2009-09-07 19:58:14
Autor: Andrzej

Użytkownik "Tomek" <dd@dd.dd> napisał w wiadomości news:h839fn$s9l$2nemesis.news.neostrada.pl...
Żeby nie być gołosłownym:
http://www.youtube.com/watch?v=qEJibcs3QiU&feature=channel_page
Pozdrawiam,

hmm no tak ale tutaj bylo znacznie znacznie wolniej

Data: 2009-09-07 22:47:32
Autor: FD
Andrzej pisze:
[...]

podaj mi prosze predkosci obu samolotow....
chcialbym zobaczyc ile to dla Ciebie "znacznie"
jak rozumiem jestes specjalista i potrafsz to ocenic....
podobnie jak pierwszy film...

Data: 2009-09-07 21:14:29
Autor: Marex
FD <fakedetector@o2.pl> napisał(a):
Andrzej pisze:
chcialbym zobaczyc ile to dla Ciebie "znacznie"
jak rozumiem jestes specjalista i potrafsz to ocenic....
podobnie jak pierwszy film...

     No, Iskierka przeleciała tak ok.500km/h i parę metrów wyzej od tamtego mysliwca.Silniki o mniejszym ciągu-wyrażniej .Tamten mysliwiec mógł mieć predkość ok.700km/h. Inna skala!Inna Fala...etc

Data: 2009-09-08 06:59:11
Autor: Tomek
Andrzej pisze:
[...]

Iskierka ma prędkości maksymalną nie przekraczającą 400km/h (coś koło 370km/h). Ciężko też mówić i ciągu w przypadku silnika tłokowego...

Może chodzi Ci o Iskrę, która jest na drugim filmiku?

P.S. Jesteś mistrzem świata w fizyce skoro potrafisz ocenić prędkość samolotu po filmiku z YT. Szczególnie w tej jakości:)

Data: 2009-09-08 19:30:33
Autor: Marex
Tomek <dd@dd.dd> napisał(a):
Marex pisze:

> [...]

P.S. Jesteś mistrzem świata w fizyce skoro potrafisz ocenić prędkość samolotu po filmiku z YT. Szczególnie w tej jakości:)
    A o jakiej Iskrze("Iskierce") ja tu mówię..? Te predkosci nie dotyczą naszego TS -11.Toż to szatan niebios- pedzi prawie max 800km/h. Na filmie tyle zmierzyłem.. Cóż,~~..

Data: 2009-09-08 11:57:52
Autor: JasiekS

Użytkownik "Marex" <marksv.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

TS-11 Iskra (drugi filmik) też mogła mieć prędkość700 km/h - tylko po
co, skoro dla uzyskania efektu wystarczy 200-300 km/h? Nie wiem, jak
zabezpieczony był Mariusz Adamski, ale na pierwszym filmiku 'kaskader'
miał na uszach słuchawki. Samoloty leciały zapewne wyżej niż myślisz
(zassanie do silnika nie grozi...) a fala uderzeniowa ma marne szanse
rozwinąć się nawet przy 700 km/h (M<0.60).

--
JasiekS

Data: 2009-09-08 19:24:15
Autor: Gatar
Jaka "fala uderzneniowa" ? http://pl.wikipedia.org/wiki/Fala_uderzeniowa

>ssanie z silnikow
A co to jest ....to "ssanie z silników" ?

Data: 2009-09-08 19:39:15
Autor: Marex
Gatar <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> napisał(a):
> a gdzie jest fala uderzeniowa,
Jaka "fala uderzneniowa" ? http://pl.wikipedia.org/wiki/Fala_uderzeniowa

 >ssanie z silnikow
A co to jest ....to "ssanie z silników" ?
     No tak... Za duzo śmy się naczytali, naogladali medialnych, filmowych bajek.. I o fizyce zapomnieli..
                                           Pozdrawia~M

--

czy możliewe żeby to przeżył?