Data: 2011-01-13 16:54:11 | |
Autor: PaweL | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
taka zwężka może nawet doprowadzić do przegrzewania zaworów
na przeszkodzie lokalnej odbija się fala spalin i wraca do zaworów wydechowych. Przy okre¶lonych obr. taka wracaj±ca fala może się spotkać z wła¶nie wylatuj±ca porcj± ¶wieżych spalin i skutecznie pohamować ich wypływ. ¶rednice rur wydechowych i miejsca umieszczenia tłumików s± dokładnie wyliczone. Fabrycznie. Wiejski tuner głupotami się nie przejmuje. Tfardy jest, nie mientki. Paweł |
|
Data: 2011-01-13 17:57:17 | |
Autor: marek | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
taka zwężka może nawet doprowadzić do przegrzewania zaworów ogolnie rotfl. |
|
Data: 2011-01-13 22:14:23 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
W dniu 2011-01-13 17:57, marek pisze:
taka zwężka może nawet doprowadzić do przegrzewania zaworów Uzasadnij swoje rozbawienie, "specjalisto". -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-01-13 22:43:27 | |
Autor: marek | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
Uzasadnij swoje rozbawienie, "specjalisto". prosze bardzo. uzasadnieniem jest cala masa jezdzacych kilkunastoletnich samochodow z przytkanymi wydechami. |
|
Data: 2011-01-13 22:52:06 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
W dniu 2011-01-13 22:43, marek pisze:
Uzasadnij swoje rozbawienie, "specjalisto". To, że jeżdżą, to raczej mało znaczy. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-01-13 23:42:17 | |
Autor: marek | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
prosze bardzo. uzasadnieniem jest cala masa jezdzacych kilkunastoletnich no tak, mocny argument. to przepraszam w takim razie. |
|
Data: 2011-01-14 11:02:39 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
W dniu 2011-01-13 23:42, marek pisze:
prosze bardzo. uzasadnieniem jest cala masa jezdzacych kilkunastoletnich Następuje degradacja osiągów. Z reguły niezauważalna dla użytkownika, gdyż nie jest nagła, lecz rozciągnięta w czasie i przebiegu auta. Potem, gdy nagle trzeba wymienić praktycznie cały układ wydechowy, to się okazuje, że auto dostaje "drugie życie". To samo jest z uniwersalnymi gadżetami "tuningowymi" - strumienice, pseudosportowe tłumiki, itp. Ich założenie nie gwarantuje polepszenia osiągów, a często ich pogorszenie (tylko tego nie ma w ulotkach reklamowych/opisach aukcji). Tylko tu, mało który domorosły tjuner przyzna się do tego, że wyrzucił kasę w błoto. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-01-14 11:28:04 | |
Autor: marek | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
no tak, mocny argument. to przepraszam w takim razie. aha. i to wszystko tlumaczy "przegrzewanie sie zaworow". nie mam wiecej pytan, "specjalisto". |
|
Data: 2011-01-14 12:02:44 | |
Autor: PaweL | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
Drogi @marku, czy ob¶miewasz moj± wypowiedĽ, bo Twoja inżynierska wiedza z zakresu silników, termodynamiki, mechaniki płynów, akustyki wyklucza możliwo¶ć powstawania problemów o których napisałem? Czy po prostu nie czytałe¶ nigdy o tym w A¦ i nie widziałe¶ w TVNTurbo, więc ¶miejesz sie jak niektórzy na widok sera? jak (wszystkim?) wiadomo na pocz±tku układu wydechowego jest bardzo duża pulsacja ci¶nienia. Mamy tam zjawiska falowe, rezonansowe itp. Zwężka w tym miejscu to nie zwykły opór, a miejsce powstawania odbić, generator fal stoj±cych itd. ile na grupie jest pytań - "muszę naprawić głowicę, jaki warsztat możecie polecić?" Sk±d wiesz ile z tych awarii jest następstwem innych wcze¶niejszych niefachowych napraw? Paweł |
|
Data: 2011-01-14 12:15:29 | |
Autor: marek | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
Drogi @marku, czy ob¶miewasz moj± wypowiedĽ, bo Twoja inżynierska wiedza z drogi PawLe. Twoja inzynierska wiedza nie ma nic wspolnego z moja praktyczna. na tym zakoncze. |
|
Data: 2011-01-14 12:34:58 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
W dniu 2011-01-14 12:15, marek pisze:
Drogi @marku, czy ob¶miewasz moj± wypowiedĽ, bo Twoja inżynierska wiedza z Wielokrotnie dysponuj±c tylko moj± "inżyniersk±" wiedz± z zakresu mechaniki, fizyki oraz logiki ogólnej, musiałem poprawiać po, lub naprawiać rzeczy z którymi "praktycy" i "profesjonali¶ci" sobie zwyczajnie nie poradzili. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci gts /kropka/ pl | lub cało¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2011-01-15 20:57:18 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke | |
W dniu 2011-01-14 12:15, marek pisze:
Drogi @marku, czy obśmiewasz moją wypowiedź, bo Twoja inżynierska Mi wystarczy, że widziałem głowicę pewnego auta, którego właścicielka długo dość jeździła z problematycznym (stwarzającym spore opory) katalizatorem. Deptała coraz mocniej, bo auto coraz słabiej jechało. Auto paliło coraz więcej. Aż głowica powiedziała "dziękuję za współpracę". Problemem były gniazda zaworów wylotowych. Tam już nie było mikropęknięć, tam były spękania widoczne gołym okiem. Auto to Fiesta Mk IV, silnik 1.25 75KM. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |