Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

Data: 2011-01-13 16:54:11
Autor: PaweL
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
taka zwężka może nawet doprowadzić do przegrzewania zaworów

na przeszkodzie lokalnej odbija się fala spalin i wraca do zaworów wydechowych. Przy okre¶lonych obr. taka wracaj±ca fala może się spotkać z wła¶nie wylatuj±ca porcj± ¶wieżych spalin i skutecznie pohamować ich wypływ.

¶rednice rur wydechowych i miejsca umieszczenia tłumików s± dokładnie wyliczone. Fabrycznie. Wiejski tuner głupotami się nie przejmuje. Tfardy jest, nie mientki.

Paweł

Data: 2011-01-13 17:57:17
Autor: marek
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
taka zwężka może nawet doprowadzić do przegrzewania zaworów

na przeszkodzie lokalnej odbija się fala spalin i wraca do zaworów wydechowych. Przy okre¶lonych obr. taka wracaj±ca fala może się spotkać z wła¶nie wylatuj±ca porcj± ¶wieżych spalin i skutecznie pohamować ich wypływ.

¶rednice rur wydechowych i miejsca umieszczenia tłumików s± dokładnie wyliczone. Fabrycznie. Wiejski tuner głupotami się nie przejmuje. Tfardy jest, nie mientki.



ogolnie rotfl.

Data: 2011-01-13 22:14:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
W dniu 2011-01-13 17:57, marek pisze:
taka zwężka może nawet doprowadzić do przegrzewania zaworów

na przeszkodzie lokalnej odbija siÄ™ fala spalin i wraca do zaworĂłw
wydechowych. Przy określonych obr. taka wracająca fala może się
spotkać z właśnie wylatująca porcją świeżych spalin i skutecznie
pohamować ich wypływ.

średnice rur wydechowych i miejsca umieszczenia tłumików są dokładnie
wyliczone. Fabrycznie. Wiejski tuner głupotami się nie przejmuje.
Tfardy jest, nie mientki.



ogolnie rotfl.

Uzasadnij swoje rozbawienie, "specjalisto".


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-01-13 22:43:27
Autor: marek
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
Uzasadnij swoje rozbawienie, "specjalisto".

prosze bardzo. uzasadnieniem jest cala masa jezdzacych kilkunastoletnich samochodow z przytkanymi wydechami.

Data: 2011-01-13 22:52:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
W dniu 2011-01-13 22:43, marek pisze:
Uzasadnij swoje rozbawienie, "specjalisto".

prosze bardzo. uzasadnieniem jest cala masa jezdzacych kilkunastoletnich
samochodow z przytkanymi wydechami.

To, że jeżdżą, to raczej mało znaczy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-01-13 23:42:17
Autor: marek
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
prosze bardzo. uzasadnieniem jest cala masa jezdzacych kilkunastoletnich
samochodow z przytkanymi wydechami.

To, że jeżdżą, to raczej mało znaczy.


no tak, mocny argument. to przepraszam w takim razie.

Data: 2011-01-14 11:02:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
W dniu 2011-01-13 23:42, marek pisze:
prosze bardzo. uzasadnieniem jest cala masa jezdzacych kilkunastoletnich
samochodow z przytkanymi wydechami.

To, że jeżdżą, to raczej mało znaczy.


no tak, mocny argument. to przepraszam w takim razie.

Następuje degradacja osiągów. Z reguły niezauważalna dla użytkownika, gdyż nie jest nagła, lecz rozciągnięta w czasie i przebiegu auta.
Potem, gdy nagle trzeba wymienić praktycznie cały układ wydechowy, to się okazuje, że auto dostaje "drugie życie".
To samo jest z uniwersalnymi gadżetami "tuningowymi" - strumienice, pseudosportowe tłumiki, itp. Ich założenie nie gwarantuje polepszenia osiągów, a często ich pogorszenie (tylko tego nie ma w ulotkach reklamowych/opisach aukcji). Tylko tu, mało który domorosły tjuner przyzna się do tego, że wyrzucił kasę w błoto.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-01-14 11:28:04
Autor: marek
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
no tak, mocny argument. to przepraszam w takim razie.

Następuje degradacja osiągów. Z reguły niezauważalna dla użytkownika, gdyż nie jest nagła, lecz rozciągnięta w czasie i przebiegu auta.
Potem, gdy nagle trzeba wymienić praktycznie cały układ wydechowy, to się okazuje, że auto dostaje "drugie życie".
To samo jest z uniwersalnymi gadżetami "tuningowymi" - strumienice, pseudosportowe tłumiki, itp. Ich założenie nie gwarantuje polepszenia osiągów, a często ich pogorszenie (tylko tego nie ma w ulotkach reklamowych/opisach aukcji). Tylko tu, mało który domorosły tjuner przyzna się do tego, że wyrzucił kasę w błoto.

aha. i to wszystko tlumaczy "przegrzewanie sie zaworow". nie mam wiecej pytan, "specjalisto".

Data: 2011-01-14 12:02:44
Autor: PaweL
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

aha. i to wszystko tlumaczy "przegrzewanie sie zaworow". nie mam wiecej pytan, "specjalisto".

Drogi @marku, czy ob¶miewasz moj± wypowiedĽ, bo Twoja inżynierska wiedza z zakresu silników, termodynamiki, mechaniki płynów, akustyki wyklucza możliwo¶ć powstawania problemów o których napisałem? Czy po prostu nie czytałe¶ nigdy o tym w A¦ i nie widziałe¶ w TVNTurbo, więc ¶miejesz sie jak niektórzy na widok sera?


jak (wszystkim?) wiadomo na pocz±tku układu wydechowego jest bardzo duża pulsacja ci¶nienia. Mamy tam zjawiska falowe, rezonansowe itp. Zwężka w tym miejscu to nie zwykły opór, a miejsce powstawania odbić, generator fal stoj±cych itd.

ile na grupie jest pytań - "muszę naprawić głowicę, jaki warsztat możecie polecić?" Sk±d wiesz ile z tych awarii jest następstwem innych wcze¶niejszych niefachowych napraw?


Paweł

Data: 2011-01-14 12:15:29
Autor: marek
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
Drogi @marku, czy ob¶miewasz moj± wypowiedĽ, bo Twoja inżynierska wiedza z

drogi PawLe. Twoja inzynierska wiedza nie ma nic wspolnego z moja praktyczna. na tym zakoncze.

Data: 2011-01-14 12:34:58
Autor: Jakub Witkowski
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
W dniu 2011-01-14 12:15, marek pisze:
Drogi @marku, czy ob¶miewasz moj± wypowiedĽ, bo Twoja inżynierska wiedza z

drogi PawLe. Twoja inzynierska wiedza nie ma nic wspolnego z moja praktyczna. na tym zakoncze.

Wielokrotnie dysponuj±c tylko moj± "inżyniersk±" wiedz± z zakresu mechaniki, fizyki
oraz logiki ogólnej, musiałem poprawiać po, lub naprawiać rzeczy z którymi "praktycy"
i "profesjonali¶ci" sobie zwyczajnie nie poradzili.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci
gts /kropka/ pl    |  lub cało¶ci pogl±dom ich Autora.

Data: 2011-01-15 20:57:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
W dniu 2011-01-14 12:15, marek pisze:
Drogi @marku, czy obśmiewasz moją wypowiedź, bo Twoja inżynierska
wiedza z

drogi PawLe. Twoja inzynierska wiedza nie ma nic wspolnego z moja
praktyczna. na tym zakoncze.

Mi wystarczy, że widziałem głowicę pewnego auta, którego właścicielka długo dość jeździła z problematycznym (stwarzającym spore opory) katalizatorem. Deptała coraz mocniej, bo auto coraz słabiej jechało. Auto paliło coraz więcej. Aż głowica powiedziała "dziękuję za współpracę". Problemem były gniazda zaworów wylotowych. Tam już nie było mikropęknięć, tam były spękania widoczne gołym okiem.
Auto to Fiesta Mk IV, silnik 1.25 75KM.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona