czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

Data: 2011-01-14 07:29:42
Autor: Agent
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

Użytkownik "gregor" <chrupolek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ign119$svp$1inews.gazeta.pl...
Witam

Bylem u mechanika "kowal" naprawil mi 1 rzecz i przy okazji wymienilismy siatke (1 tlumik za kolektorem) moja byla juz lekko dziurawa wiec mechanik znalazl na oko z 20% mniejsza siatke ale na dlugosc ok wiec ja wspawal ...

teraz mam taki problem bo od momentu wyjechania z warsztatu auto robi kangurki na 2 biegu ogolnie na 1 ... sie dlawi jechac jedzie ale sie dlawi i tu pytanko czy ma wplyw wielkosc dziury w siatce ? bo podejzewam, ze bede musial ja zmienic i chcialem sie tylko upewnic ...

Ja bym sprawdził sonde lambda czy jest dobrze podłączona i nie ukręcona.

czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke