czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

Data: 2011-01-14 17:58:44
Autor: R_SZ
czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke
teraz mam taki problem bo od momentu wyjechania z warsztatu auto robi kangurki na 2 biegu ogolnie na 1 ... sie dlawi jechac jedzie ale sie dlawi i tu pytanko czy ma wplyw wielkosc dziury w siatce ? bo podejzewam, ze bede musial ja zmienic i chcialem sie tylko upewnic ...

Witam
Podepnę się pod temat.

Mój pacjent to FIAT UNO 1.0 FIRE 97'.
Objawy te same, dławi się i robi kangurki na 2 biegu.
Potem jak się rozchula to jakoś idzie.
Wcześniej gasł po nagrzaniu się, przejechałem nim 1-2km i gasł na AMEN.
Nie udawało się go odpalić (brak iskry), dopiero na drugi dzień (10-12 godzin stania) palił od ręki.

Przestał całą zimę pod blokiem, teraz pali na dotyk, nie gaśnie (może się teraz nie przegrzewa).
Ale kangurki zostały.

Paliwo podaje, wszystko co ma związek z iskrą zostało wymienione (cewka, aparat zapłonowy, świece, kable).
Czy sonda lambda może być przyczyną takich objawów?
Wymieniałem też tłumik końcowy, ale to była wymiana na nowy tłumik ze sklepu (rzemiosło).

Teraz o początku choroby (o ile ma to związek).
W ubiegłym roku w okresie powodzi przejechałem moim UNO przez wylaną rzekę.
Wody było po kostki w kokpicie. Przeszedł bezproblemowo, jak barka na Odrze :)
Problemy z gaśnięciem i kangurkami zaczęły się 2-3 miesiące później.

Dodatkowy objaw, nie wiem czy związany.
Na wolnych obrotach widać jak "faluje" oświetlenie z przednich reflektorów.
Na wysokich obrotach też faluje, ale ze znacznie wyższą częstotliwością.
Wymieniłem szczotki i regulator napięcia w alternatorze, bez poprawy.
Podejrzewam, że alternator dostał jakieś wewnętrzne zwarcie, albo padły diody.

Generalnie autko to trup i nadaje się na złom. Jeżdżę już nowszym sprzętem ze stajni Forda.
Ale zanim UNO oddam na złom (OC i przegląd do maja) chciałem się z nim pobawić i dojść co było przyczyną moich kłopotów.

Będę wdzięczny za podpowiedzi co należałoby sprawdzić i ewentualnie podmienić.
Mam do dyspozycji drugiego UNO na chodzie (od kolegi), ale przecież nie przełożę połowy auta "na próbę".

Robert

czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke