czy mozna do KRUS?

Data: 2011-07-30 00:50:16
Autor: Veronika
czy mozna do KRUS?

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
wiadomości news:j0u47i$5b1$1news.onet.pl...
Witam
czy  moze ktos mi powiedziec czy istnieje mozliwosc przeniesienia sie do
KRUS z ZUS w przypadku gdy kupilem dzialke ponad 2 hektary lasu.
Dodam ze prowadze jednoosobowa dzialanosc gospodarcza i szukam mozliwosci
obnizenia ZUSu - poza swoja dzialanoscia nie jestem nigdzie zatrudniony.
Przemek

http://zus.wieszjak.pl/informacje-ogolne/207438,Kto-moze-ubezpieczyc-sie-w-KRUS.html

http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/ubezpieczenie-spoleczne/ubezpieczenie-spoleczne-dla-rolnikow-prowadzacych-dodatkowo-dzialalnosc-pozarolnicza/

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kto-moze-placic-skladki-do-KRUS-1844563.html

http://www.krus.gov.pl/krus/struktura/centrala/centrala-dane-adresowe/

Data: 2011-07-30 21:33:06
Autor: Przemek
czy mozna do KRUS?

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości news:4e333935$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O dziekuje Veroniko- jedyny post na temat. Poczytam materialy ktore wskazalas.
pozdrawiam
Przemek

czy mozna do KRUS?