czy mozna kupic wlasny dlug

Data: 2013-12-05 13:01:58
Autor: plebencjusz
czy mozna kupic wlasny dlug
Różne firmy wyprzedają po niskich cenach długi, czy można kupić własny dług? Np nie zapłaciłem za przejazd na gapę, do spłaty 200zł, a dług wystawiony jest za 20zł, to się opłaca :)

Data: 2013-12-05 07:46:44
Autor: Konfabulator
czy mozna kupic wlasny dlug
Ty nie możesz, ale Twój kolega może kupić i Ci go darować.

Data: 2013-12-06 19:06:59
Autor: Sferix
czy mozna kupic wlasny dlug
A gdzie takie dlugi os. fizycznych mozna podejrzeć?
Ciekaw jestem czy mnie nie ma na liście.
Jest jakaś ogólnopolska lista dłużników (np. wg. BIG albo BIK czy inne takiej instytucji)?

czy mozna kupic wlasny dlug