czy mozna namierzyc telefon po IMEI???

Data: 2014-04-22 14:11:27
Autor: jestemnajutubexd
czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
W dniu ¶roda, 19 sierpnia 2009 22:06:11 UTC+2 użytkownik venioo napisał:
W czasie urlopu ktos w firmie "pozyczyl" sobie z mojej szafy nowy zestaw tel. kom. razem z pudelkiem (tak jak kurier przywiozl).
Mozna po numerze IMEI namierzyc taki telefon? Jestesmy klientem korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno przeterminowane "urban legends".
-- venioo

Ej a jak mój tel jest rozładowany i gdzies go zgubiłem to mozna taki odszukac ?. I czy jest jakas różnica jak dzwonie np z domowego na nr tego zgubionego tel i  po dosłownie 2 skunach odzywa sie poczta nie jak normalnie po jakim¶ tam czasie oczekiwania

Data: 2014-04-22 23:24:41
Autor: Big Jack
czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
W wiadomo¶ci
*Użytkownik* napisał(-a):

[...]

Że też Ci się chciało wykopywać post sprzed blisko pięciu lat :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

czy mozna namierzyc telefon po IMEI???