czy mozna namierzyc telefon po IMEI???

1 Data: Sierpień 19 2009 22:06:11
Autor: venioo
czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
W czasie urlopu ktos w firmie "pozyczyl" sobie z mojej szafy nowy zestaw tel. kom. razem z pudelkiem (tak jak kurier przywiozl).
Mozna po numerze IMEI namierzyc taki telefon? Jestesmy klientem korporacyjnym majacym ponad 100 kart sim.
Wszystkie informacje jakie znalazlem na ten temat to mocno przeterminowane "urban legends".
--
venioo

2 Data: Sierpień 19 2009 22:11:38
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
przeterminowane "urban legends".

Mozna, ale to robi operator tylko dla Policji, raczej ty nie bedziesz mial
do tego dostepu.

3 Data: Sierpień 20 2009 07:40:40
Autor: Jan Strybyszewski
looker pisze:
przeterminowane "urban legends".

Mozna, ale to robi operator tylko dla Policji, raczej ty nie bedziesz mial do tego dostepu.

Chyba ze akurat siedzi tam "JEGO KARTA w sensie FIRMOWA" a on jest odpowiedzialny i ma pelnpomocnictwo dla tych kart wiec pytanie jest "ktora z moich kart siedzi w telefonie o IMEI" Jesli nei siedzu firmowa via zgloszenie kradziezy

4 Data: Sierpień 20 2009 09:15:10
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
Chyba ze akurat siedzi tam "JEGO KARTA w sensie FIRMOWA" a on jest
odpowiedzialny i ma pelnpomocnictwo dla tych kart wiec pytanie jest

Nie ma takiej uslugi ,moze zlokalizowac sobie karte swoja karte ale nie ma
to zwiazku z IMEI.

5 Data: Sierpień 20 2009 18:52:18
Autor: Jan Strybyszewski
looker pisze:
[...]

Chlopie ... PODANIE przez operatora JAKA KARTA siedzi w JAKIM aparacie jest tak trywialne ze glowa boli.

6 Data: Sierpień 19 2009 22:12:10
Autor: Baluu
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
Oczywiscie :)

7 Data: Sierpień 19 2009 14:28:02
Autor: BearBag
On 19 Sie, 22:06, venioo <ven...@poczta.fm> wrote:
[...]

mozna ale dla zwyklej kradziezy nikt tego nie robi.
Policja zajmie sie tym jesli np ktos z takiego telefonu zadzwoni
informujac o bombie albo bedzie grozil politykowi np spaleniem domu...

8 Data: Sierpień 20 2009 07:39:58
Autor: BaX
[...]

Robi, robi jak sie im chce, inaczej umorzenie sledztwa z powodu nie wykrycia
sprawcy.

9 Data: Sierpień 20 2009 07:42:05
Autor: Jan Strybyszewski
BearBag pisze:

mozna ale dla zwyklej kradziezy nikt tego nie robi.
Policja zajmie sie tym jesli np ktos z takiego telefonu zadzwoni
informujac o bombie albo bedzie grozil politykowi np spaleniem domu...

Jest duza szansa ze siedzi tam JEGO KARTA 9tzn nalezaca do tej samej firmy) wtedy moze dostac taka informacje jak sie dobrze usmiechnie.

W koncu to jest nieco "niewine pytanie" ktora z moich kart SIM siedzi w MOIM telefonie teraz.

10 Data: Sierpień 20 2009 09:16:38
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
Jest duza szansa ze siedzi tam JEGO KARTA 9tzn nalezaca do tej samej
firmy) wtedy moze dostac taka informacje jak sie dobrze usmiechnie.

Rejstrowanie zdarzen na koncie (przegladanaie konta) i usmiech nic nie da
chyba ze jestes ojcem prezesa telekoma

W koncu to jest nieco "niewine pytanie" ktora z moich kart SIM siedzi w
MOIM telefonie teraz.

Bzdury klepiesz, a ja myslalem z

11 Data: Sierpień 20 2009 07:39:33
Autor: Jan Strybyszewski
venioo pisze:
[...]

Tak operator WIE ja karta SIM jest w danym telefonie, moze tez laczac te pary wiec napierw patrzy sie jaka karta SIM odezwala sie z poszukiwanym IMEI a potem juz szuka sie karty SIM (o ile jest u tego operatora rzecz jasna) Mozesz probowac zglosic taki problem, o ile karta SIM jest z zakresu korporacyjnego dostaniesz odpowiedz jesli zas jest inna (zgloszenie kradziezy i prosba do opa o zabezpieczenie logow w celach dowodowych)

12 Data: Sierpień 20 2009 09:17:31
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
zakresu korporacyjnego dostaniesz odpowiedz jesli zas jest inna
(zgloszenie kradziezy i prosba do opa o zabezpieczenie logow w celach
dowodowych)

Nie ma takiej uslugi, nie podadza mu. Chyba ze ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie
uklady.

13 Data: Sierpień 20 2009 10:12:54
Autor: Flo
looker pisze:

zakresu korporacyjnego dostaniesz odpowiedz jesli zas jest inna (zgloszenie kradziezy i prosba do opa o zabezpieczenie logow w celach dowodowych)

Żart tygodnia.

Nie ma takiej uslugi, nie podadza mu. Chyba ze ma taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie uklady.

Ale też wątpię bo jak sprawa się wyda to nie warto kasy z wynagrodzenia tracić za tak głupią "przysługę"

Pamiętajcie, że w systemie pozostaje każda informacja o ruchach na koncie. Od kodu pracownika który logował się na konto abonenta po logi w systemie mówiące o rodzaju zapytań.
W taki numer musiałby być zamieszany informatyk kóry bezsladowo logi wyczyści.
Teraz pytanie.
Kiedy warto to robić?
Przysługa dla kumpla odpada chyba, że komuś na robocie nie zależy.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

14 Data: Sierpień 20 2009 10:18:39
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
Przysługa dla kumpla odpada chyba, że komuś na robocie nie zależy.

Jan Strybyszewsi ma pewnie jakis soft na Ajfona, ktory to robi :-)
automatycznie, albo jest jakies tajne masonskie stowarzyszenie ajfonowcow,
ktore takie przyslugi ma zapisane w statucie :)

15 Data: Sierpień 20 2009 11:55:36
Autor: venioo
looker pisze:
[...]

  Moze troche zle sie wyrazilem na poczatku. Aparat zostal wydany ktoremus z naszych pracownikow. Tylko nie wiem ktoremu i przez kogo (bo sezon urlopowy w pelni), a troche ich mamy w calej Polsce i nie jestem w stanie obdzwonic wszystkich, pytajac, czy czasem nie dostali aparatu o numerze IMEI xxxx.
  Dlaczego operator niemialby podac, (bo lokalizacji nie sa w stanie ustalic) jaki nr tel (z zakresu firmowych) jest wsadzony w aparat o IMEI?
  Na co sie naraza? Przeciez sam go nie oskarze, ze  dane moje firmowe mi podaje. Operator tez nie za bardzo ma chyba podstawy, zeby kogos zwalniac za podanie danych firmowych osobie reprezentujacej firme, ktorej te dane sie tycza.

venioo

16 Data: Sierpień 20 2009 12:21:53
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
 Dlaczego operator niemialby podac, (bo lokalizacji nie sa w stanie

Moga

ustalic) jaki nr tel (z zakresu firmowych) jest wsadzony w aparat o IMEI?

Koszty, obciazenie systemow, jak zrobia jedna taka pierdołę to za miesiac
beda robic miliony. Inna sprawa moze nie w twoim przypadku ale ustawa o
ochronie dancyh osobowych, zmora polskiego prawa pod ktora probe lokalizacji
bez zgody zainteresowanego mozna podciagnac na sile jakos.

 Na co sie naraza? Przeciez sam go nie oskarze, ze  dane moje firmowe

Koszty, czas *40mln abonentow

zwalniac za podanie danych firmowych osobie reprezentujacej firme,

Jak wyzej, koszty i sensownosc tych dzialan.

17 Data: Sierpień 20 2009 12:26:28
Autor: Wincynty

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości

Koszty, czas *40mln abonentow

co ty pieprzysz??
facet pisze że ma ok 100 numerów firmowych - wystarczy sprawdzić numery IMEI
100 numerów i sprawa załatwiona... inna sprawa czy się będzie komuś chciało

18 Data: Sierpień 20 2009 20:39:40
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
100 numerów i sprawa załatwiona... inna sprawa czy się będzie komuś
chciało

Ale te 40mln iunnych jak sie dowiedza tez beda chcialy.
Jak wprowadza usluge za 30zl to ok, ale jak nie ma uslugi nie beda tego
robili bo ilosc bedzie rosla jak lawina.

19 Data: Sierpień 20 2009 21:26:02
Autor: Jan Strybyszewski
looker pisze:
100 numerów i sprawa załatwiona... inna sprawa czy się będzie komuś chciało

Ale te 40mln iunnych jak sie dowiedza tez beda chcialy.

A na jakiej podstawie ? Jakos APN dedykowanych nie chca a ja mam dwa takie..

Jak wprowadza usluge za 30zl to ok, ale jak nie ma uslugi nie beda tego robili bo ilosc bedzie rosla jak lawina.

Bo to nie usluga tylko zapytanie techniczne w celu weryfikacji "zakupionych uslug" rozumiem ze plebs tez by chial "prowadzacego" ze strony operatora na kazde zyczenie

20 Data: Sierpień 20 2009 12:53:04
Autor: venioo
looker pisze:
 Dlaczego operator niemialby podac, (bo lokalizacji nie sa w stanie

Moga

Nie moga (czyt.: technicznie nie sa w stanie na chwile obecna).

[...]

To 40mln firm w naszym kraju ma _ponad_ 100 tel. kom.??? To chyba przebilismy juz Chiny+Japonie :)

zwalniac za podanie danych firmowych osobie reprezentujacej firme,

Jak wyzej, koszty i sensownosc tych dzialan.

Koszty tej jednorazowej operacji sa rekompensowane przez comiesieczne kilkunastotysieczne faktury.

--
venioo

21 Data: Sierpień 20 2009 20:41:08
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
Koszty tej jednorazowej operacji sa rekompensowane przez comiesieczne
kilkunastotysieczne faktury.

Ok pisze to co wiem, daj znac czy operator sie zgodzil podac takie dane.
Jestem bardzo ciekawy.

22 Data: Sierpień 21 2009 13:07:09
Autor: J.F.
Użytkownik "venioo" <venioo.usunto@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h6ja32$4s9$1atlantis.news.neostrada.pl...
looker pisze:
 Dlaczego operator niemialby podac, (bo lokalizacji nie sa w stanie
Moga

Nie moga (czyt.: technicznie nie sa w stanie na chwile obecna).

Jak nie sa w stanie, skoro sa ? Tylko nie chca.

J.

23 Data: Sierpień 20 2009 18:53:37
Autor: Jan Strybyszewski
looker pisze:
[...]

Chlopie jemu chodzi o ustalenie KTORA Z FIRMOWYCH kart znajduje sie w FIRMOWYM telefonie o IMEI xyz. Firmowe karty sa na firme wiec nie mieszaj tu danych osobowych

24 Data: Sierpień 20 2009 18:50:39
Autor: Jan Strybyszewski
looker pisze:
[...]

Moze dla Ciebie nie ma, dla mnie jest. Zapewniam cie ze nie jest problemem podanie przez technike ktora z moich kart sim znajduje sie w telefonie o takim a takim IMEI.

25 Data: Sierpień 20 2009 21:48:19
Autor: ToMasz

Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h6hmik$bv5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nawet jeśli to jest możliwe, raczej nie zrobią tego, bo poprostu nie świadczą takiej usługi. Jeśli jednak pogadasz dobrze z przedstawicielem operatora który Cie obsługuje, moze sie okazać ze jest jakaś usługa dzieki której "przy okazji" uzyskasz potrzebną Ci informacje. Np. (strzelam, dla przykładu) listing Twoich numerów z aktualnymi IMEIami.
ToMasz

26 Data: Sierpień 25 2009 16:48:19
Autor: Flo
venioo pisze:

[...]

Właśnie sprawdziłem
Każdy G300 może otrzymać taką informację z działu wsparcia i to zarówno telefonicznie jak i mailem z wykazem w excelu.

Nawet nie wiedziałem o takiej możliwości w Plusie.  :)

--

27 Data: Sierpień 26 2009 07:04:57
Autor: Jan Strybyszewski
Flo pisze:
venioo pisze:

[...]

No jak to ze niby sie da ?
  ... przeciez Strybyszewski pieprzy i sie nie da "bo tak" ?

Nawet nie wiedziałem o takiej możliwości w Plusie.  :)

Jest ich sporo wiecej trzba byc tylko "klientem"

28 Data: Sierpień 26 2009 09:31:47
Autor: Flo
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

No bo tak jest.
Wyraźnie napisałem, że tylko pracownicy mają do tego dostęp. Klient nie dostanie takiej informacji dzwoniąc na callcenter.

Nawet nie wiedziałem o takiej możliwości w Plusie.  :)

Jest ich sporo wiecej trzba byc tylko "klientem"

Trzeba być pracownikiem. Klient nie ma dostępu do wielu informacji. Nie ważne, czy ma 1 czy 1000 numerów. Od tego ma opiekuna, a sam na callcenter niczego się nie dowie.

--

29 Data: Sierpień 26 2009 09:56:16
Autor: Jan Strybyszewski
Flo pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Sadzisz "ze ten klient" dzwoni do callcenter ?

Trzeba być pracownikiem. Klient nie ma dostępu do wielu informacji. Nie ważne, czy ma 1 czy 1000 numerów. Od tego ma opiekuna, a sam na callcenter niczego się nie dowie.

No trudno zeby klient mial "login" do systemu operatora. Wystarczy ze opiekun moze przekazac taka informacje.

30 Data: Sierpień 26 2009 10:08:50
Autor: Flo
Jan Strybyszewski pisze:

No bo tak jest.
Wyraźnie napisałem, że tylko pracownicy mają do tego dostęp. Klient nie dostanie takiej informacji dzwoniąc na callcenter.

Sadzisz "ze ten klient" dzwoni do callcenter ?

A do kogo ma dzwonić?
W Orange i w Plusie może mieć opiekuna, w Erze nie wiem, a np w takim Play to nic się nie dowie.
I dlaczego "ten klient"? Wszystkich swoich klientów traktuję równo. Dla mnie nieważne czy ma 1 numer czy 70. Klient jest klientem. Jeśli sytuacja wymaga mojej pomocy to pomagam, a jeśli to jakiś bzdet to każę dzwonić na BOK.

[...]

Nie chodziło mi o login tylko o dostęp. Żeby otrzymać taką informację nie potrzebuję dostępu do sieci. Wystarczy mi mój służbowy telefon.
Żeby było jasne to od razu dodam, że konsultanci, opekunowie itp mają swój BOK do którego dostęp jest tylko z certyfikowanych numerów (zazwyczaj służbowych). Tak jest w Plusie i w Orange.

--

31 Data: Sierpień 31 2009 21:19:44
Autor: Ben

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

Witam.
Mój opiekun z Plusa na powyższe informacje powiedział, że to bajki aby
otrzymać od opiekuna informację o numerze telefonu podając IMEI.
Nie mam powodu mu nie wierzyć więc.
Taka informacja może jest dostępna ale tylko dla ogranów ścigania.
Dlatego wnoszę, że powyższe informacje Pana Floriana to po prostu
przechwalki albo chęć zareklamowania własnych usług.

32 Data: Wrzesień 01 2009 07:48:20
Autor: venioo
Ben pisze:

[...]

Ja dostalem odpowiedz, ze jest to wykonywane tylko na wniosek organow scigania, bo takie sa procedury. Tym niemniej jakas taka "olewcza" mi sie ona wydaje, zeby tylko sobie roboty nie narobic.
A jak kolega "flo" namierzy mi moj tel. to stawiam flaszke dowolnej wodki jaka wybierze.
--
venioo

33 Data: Wrzesień 01 2009 15:58:05
Autor: Flo
venioo pisze:

[...]

Pytałeś o namierzenie (ustalenie miejsca pobytu) czy o ustalenie, który numer firmowy używa telefonu otrzymanego od Plusa?

Jeśli chodzi o miejsce to nie podadzą, a jeśli chodzi o uzyskanie zestawienia numer<->imei przy założeniu, że numer i telefon są własnością firmy (bo tylko o takiej konfiguracji mowa) to nie ma problemu.

--

34 Data: Wrzesień 01 2009 21:04:16
Autor: Ben
[...]

Totalna bzdura nawet w przypadku SIM i IMEI należącego do tego samej firmy.
Flo myli dane z PWA z rzeczywistym uzytkowaniem, których dane są dostepne
tylko dla organów ścigania.

35 Data: Wrzesień 01 2009 21:54:05
Autor: looker
[...]

I tak nie zrozumie tego. Jemu takie rzeczy operator robi ikoniec.

36 Data: Wrzesień 02 2009 15:43:23
Autor: venioo
Flo pisze:
venioo pisze:

[...]

Chodzilo o zestawienie numer<->imei. Wg mojego "opiekuna" jest to mozliwe tylko przez organa scigania i musialbym sprawe najpierw zglosic na policje... Bezsens.

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

37 Data: Wrzesień 01 2009 15:50:40
Autor: Flo
Ben pisze:

[...]

To zapytaj swojego opiekuna czy kiedykolwiek pytał o to w ZWS.

Może czas zmienić opiekuna?

Powiem więcej. Mamy swój BOK (odrębny dla pracowników) i dla przykładu wczoraj ustalałem telefonicznie wszystkie elementy z umowy łącznie z modelem telefonu w PWA, więc nie mów mi że nie można i się przechwalam.
Jeśli G300 chce to oprócz informacji telefonicznej dostaje zestawienie w pliku excel obejmujące wszystkie parametry konta abonenckiego.

Pytałem, dostałem i mam na HD w pliku excel. Koniec, kropka.

--

38 Data: Wrzesień 01 2009 21:06:34
Autor: Ben
[...]

Totalnie nie na temat zapytania veniio.
Mylenie PWA z rzeczywistym użytkowaniem nawet z ograniczeniem do tej samej
firmy.

39 Data: Wrzesień 01 2009 21:55:46
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
Mylenie PWA z rzeczywistym użytkowaniem nawet z ograniczeniem do tej

Pewnie , dostal ;liste IMEI ktore wzial przy aneksach do danej umowy a nie
liste IMEI z ktorymi w danym momencie dzialaja SIM'y.

40 Data: Wrzesień 02 2009 07:16:17
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

W watku chodzilo o PODANIE jaka MOJA karta jest w MOIM telefonie o IMEI takim a takim

Taka informacja może jest dostępna ale tylko dla ogranów ścigania.
Dlatego wnoszę, że powyższe informacje Pana Floriana to po prostu przechwalki albo chęć zareklamowania własnych usług.

A co maja do tego organy scigania MOJA karta i MOJ telefon

41 Data: Wrzesień 02 2009 09:40:30
Autor: looker
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
W watku chodzilo o PODANIE jaka MOJA karta jest w MOIM telefonie o IMEI
takim a takim

I tego ci nie podadza. Podadza Ci jaki IMEI byl na umowie/aneksie do danego
numeru.

Jaki w danym momencie jest IMEI z dana karta daja tylko organom scigania,
tak wpadaja ci co dzwonia z bombami. Przekladaja karty a sledzony jest IMEI.

42 Data: Wrzesień 02 2009 17:25:40
Autor: Flo
looker pisze:
Przekladaja karty a sledzony jest IMEI.

dodam tylko, że w dowolnych konfiguracjach z uwzględnieniem wszystkich IMEI i SIM jakie kiedykolwiek były użyte z daną kartą czy telefonem aż będzie punkt zaczepienia (oczywiście BTS-y też są rejestrowane).

--

43 Data: Wrzesień 02 2009 19:04:17
Autor: looker
[...]

Tylko ze raczej od momentu wlaczenia monitoringu do przoduu, moze troche do
tylu (pare dni). Bo magazynowanie takiej ilosci danych dla wszystkich
numerow byloby chyba dosyc klopotliwe. Chociaz dane bilnigowe zawieraja info
u operatora skad byla inicjacja polaczenia (BTS) ale IMEI raczej juz nie.

44 Data: Wrzesień 02 2009 20:21:51
Autor: Flo
looker pisze:

[...]

Wstecz oczywiście też. Nie raz w poprzedniej "firmie" z tego korzystałem.
Operator rejestruje te dane i udostępnia temu kto ma do tego uprawnienia. Kiedyś archiwizowali z ostatnich 2 lat. Nie śledziłem tematu ale "służby" chciały aby w nowej ustawie okres ten wydłużyć do pięciu lat.
Do 2004 (chyba, bo daty nie pamiętam) austriacki operator archiwizował dane lokalizacyjne oparte na 3 BTS'ach ale wybuchł skandal i dane usunięto.

--
[...]

45 Data: Kwiecień 22 2014 14:11:27
W dniu środa, 19 sierpnia 2009 22:06:11 UTC+2 użytkownik venioo napisał:
[...]

Ej a jak mój tel jest rozładowany i gdzies go zgubiłem to mozna taki odszukac ?. I czy jest jakas różnica jak dzwonie np z domowego na nr tego zgubionego tel i  po dosłownie 2 skunach odzywa sie poczta nie jak normalnie po jakimś tam czasie oczekiwania

46 Data: Kwiecień 22 2014 23:24:41
Autor: Big Jack
Re: czy mozna namierzyc telefon po IMEI???
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

[...]

Że też Ci się chciało wykopywać post sprzed blisko pięciu lat :/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

czy mozna namierzyc telefon po IMEI???