czy mozna przeniesc numer z Mobilkinga?

Data: 2010-06-03 21:26:50
Autor: Józef Goła¶
czy mozna przeniesc numer z Mobilkinga?
witam kupilem kiedy¶ starter mobilkinga bo była dobra cena itp. do tej pory go
używam ale teraz chciałem przenie¶ć ten numer (podałem go wielu osobom) do
Playa lub innego operatora.

NIe pamiętam zbyt dobrze ale raczej na pewno nie rejestrowałem tego numeru w
Mobilkingu (bo tam chyba sie nie rejestruje)

czy jest w ogóle możliwo¶ć przeniesienia numeru z mobilkinga do playa?

co musze zrobić

dzieki

Data: 2010-06-04 06:50:43
Autor: spiderpl
W dniu 03-06-2010 23:26, Józef Goła¶ pisze:
[...]

Po pierwsze musisz mieć zarejestrowany numer na siebie.
Po drugie idziesz do play i oni zrobi± resztę za Ciebie

Data: 2010-06-04 07:46:50
Autor: Józef Goła¶
spiderpl <stopspam@notowany.pl> napisał(a):
> [...]
Po pierwsze musisz mieć zarejestrowany numer na siebie.
Po drugie idziesz do play i oni zrobi± resztę za Ciebie

A jak mogę zarejestrować numer w moblkingu? no jak

Data: 2010-06-04 09:52:55
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-06-04 09:46, Józef Gołaś pisze:
A jak mogę zarejestrować numer w moblkingu? no jak

Poszukać na stronie mobilking.pl odpowiedniego pliku PDF, wydrukować, wypełnić, wysłać ( najlepiej listem poleconym) To chyba jedyny operator, który na swojej stronie opisuje jak się od niego wyprowadzić;)

Data: 2010-06-04 23:04:41
Autor: Anna
czy mozna przeniesc numer z Mobilkinga?
własn ie weszłam i tez szukam ale nie ma żadnego pliku pdf ani opisu jak sie z mobilkinga wyprowadzić

pomoĹĽesz skoro wiesz ĹĽe tam to jest

Data: 2010-06-05 10:58:33
Autor: spiderpl
W dniu 04-06-2010 23:04, Anna pisze:
własn ie weszłam i tez szukam ale nie ma żadnego pliku pdf ani opisu jak
sie z mobilkinga wyprowadzić

Informacje co należy zrobić w przypadku chęci przeniesienia numeru telefonu z MOBILKING do innej sieci.

Chcesz przenieść telefon z MOBILKING do innej sieci i zatrzymać dotychczasowy numer?

Zadzwoń do naszego biura obsługi na nr 1234. Nasz konsultant pomoże Ci wypełnić wszystkie potrzebne dokumenty i powie Ci, co robić dalej. Następnie wyśle do Ciebie formularz rejestracyjny. W liście zostaniesz poproszony o wprowadzenie do formularza danych i podpisanie dokumentów. Nie zapomnij dołączyć do dokumentów kopii swojego dowodu osobistego (obie strony). Jeśli dokumenty, które od Ciebie otrzymamy będą prawidłowo wypełnione i kompletne, rozpocznie się przenoszenie. Jeżeli wszystkie warunki prawne zostaną spełnione, Twój numer w MOBILKING zostanie dezaktywowany i aktywowany w wybranej przez Ciebie sieci.

Dokumenty rejestracyjne możesz pobrać tutaj:

     * 1. Formularz dla osĂłb fizycznych
     * 2. Formularz dla dziaĹ‚alnoĹ›ci gospodarczych
     * 3. Formularz dla spółek prawa handlowego

Jeżeli zmienisz zdanie i postanowisz jednak pozostać w MOBILKING w trakcie trwania procesu przenoszenia, nie wahaj się i jak najszybciej skontaktuj się z nami pod nr 1234. Nasz konsultant zada Ci potrzebne pytania o imię, nazwisko itd., a następnie poinformuje Cię czy zatrzymanie procesu przenoszenia jest jeszcze możliwe. Dlatego, jeśli zmienisz zdanie zgłoś to do nas jak najszybciej!

Jest również inny sposób na zatrzymanie procesu przenoszenia numeru. W trakcie procesu przenoszenia numeru może skontaktować się z Tobą nasz konsultant i zapytać Cię, czy na pewno chcesz zmienić operatora. Wtedy możesz zatrzymać przenoszenie numeru informując konsultanta, że chcesz pozostać w MOBILKING. Jeśli zdecydujesz się kontynuować przenoszenie, proces będzie kontynuowany.

Data: 2010-06-05 11:31:53
Autor: SDD
czy mozna przeniesc numer z Mobilkinga?

Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hud3dn$7vf$1mx1.internetia.pl...

własn ie weszłam i tez szukam ale nie ma żadnego pliku pdf ani opisu jak sie z mobilkinga wyprowadzić

A tu, do ch... wafla to co niby jest?
http://www.mobilking.pl/przeniesienie-numeru.html

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-05 12:47:44
Autor: JoteR
"SDD" napisał:

A tu, do ch... wafla to co niby jest?
http://www.mobilking.pl/przeniesienie-numeru.html

A tu, do k... nędzy, jest odno¶nik pt.:
"Zobacz jak przenie¶ć numer *do* MOBILKING?"
Ile osób szukaj±cych drogi ucieczki domy¶li się, że dopiero po jego rozwinięciu i przewinięciu można się natkn±ć również na opis procedury przeniesienia numeru *z* Mobilkinga do innej sieci?
Komentarze o dynamicznie przydzielanym IQ niektórych użytkowników sobie daruj.

JoteR

czy mozna przeniesc numer z Mobilkinga?