czy można reklamować tuner telewizji na kartę

Data: 2010-10-26 13:09:04
Autor: WK
czy można reklamować tuner telewizji na kartę
Witam
Mam taki problem.
Kupiłem tuner ADB 2850ST do telewizji na kartę. Kartę już aktywowałem do tunera i było wszystko ok przez 2 dni.
Ten tuner nie posiada włącznika w obudowie, a musiałem przestawić szafkę tv z tunerem w inne miejsce. Po odpięciu tunera od zasilania, przestawieniu szafki i ponownym podłączeniu tego tunera do zasilania, tuner się nie włącza, nawet dioda sygnalizująca zasilenie nie świeci się.
Dlatego też mam pytanie czy mogę ten tuner wymienić u sprzedawcy czy muszę wysyłać go na gwarancję?? Chcę skorzystać z ustawy konsumenckiej i nie wysyłać na gwarancję tylko żądać nowego tunera lub zwrotu pieniędzy. Zaznaczam, że tuner i karta zostały aktywowane już w systemie operatora.

Proszę o info

Wojtek

Data: 2010-10-26 14:04:51
Autor: prg
[...]

A z gniadkiem tym drugim wszystko ok? :)

[...]

W ramach "ustawy konsumenckiej": zobacz na fakturze za tuner kto Ci go sprzedal i tam sie udaj z zadaniami.

Data: 2010-10-26 18:31:01
Autor: SDD

Użytkownik "WK" <wojciokoz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cc6b6cd$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

Zaznaczam, że tuner i karta zostały aktywowane już w systemie operatora.

[OT]: dla porzadku - w systemie Conax tuner nei jest przypisany do karty. W systemie operatora aktywowala sie tylko karta :)

Pozdrawiam
SDD

czy można reklamować tuner telewizji na kartę