czy można reklamować tuner telewizji na kartę

Data: 2010-10-26 14:04:51
Autor: prg
czy można reklamować tuner telewizji na kartę
Ten tuner nie posiada włącznika w obudowie, a musiałem przestawić szafkę tv z tunerem w inne miejsce. Po odpięciu tunera od zasilania, przestawieniu szafki i ponownym podłączeniu tego tunera do zasilania, tuner się nie włącza, nawet dioda sygnalizująca zasilenie nie świeci się.

A z gniadkiem tym drugim wszystko ok? :)

Dlatego też mam pytanie czy mogę ten tuner wymienić u sprzedawcy czy muszę wysyłać go na gwarancję?? Chcę skorzystać z ustawy konsumenckiej i nie wysyłać na gwarancję tylko żądać nowego tunera lub zwrotu pieniędzy. Zaznaczam, że tuner i karta zostały aktywowane już w systemie operatora.

W ramach "ustawy konsumenckiej": zobacz na fakturze za tuner kto Ci go sprzedal i tam sie udaj z zadaniami.

czy można reklamować tuner telewizji na kartę