czy mozna zadac karnych odsetek?

Data: 2013-09-03 10:13:37
Autor: Przemek
czy mozna zadac karnych odsetek?
Witam
czy ktos z was moze mi powiedziec czy moge zadac karnych odsetek od firmy ktora spoznia sie z platnoscia za wystawione faktury przeze mnie w sytuacji gdy w podpisanej umowie miedzy mna a ta firma nie ma bezposrednio zadnego punktu mowiacego o takiej sytuacji.
Jedynym punktem umowy na ktory moge sie powolac jest punkt ktory brzmi " w syutacjach niekoreslonych niniejsza umowa obowiazują postanowienia Kodesku Cywilnego".
Bede wdzieczny za odpowiedz.
Przemek

Data: 2013-09-03 10:15:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-03 10:13, Przemek pisze:
[...]

Jeśli dłużnik pozostaje w zwłoce (minął termin płatności faktury), należą Ci się odsetki ustawowe.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-03 10:17:00
Autor: Przemek

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l045qo$34o$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-09-03 10:13, Przemek pisze:
Jeśli dłużnik pozostaje w zwłoce (minął termin płatności faktury), należą Ci się odsetki ustawowe.

Liwiuszu a ile one wynoszą obecnie?
Przemek

Data: 2013-09-03 10:19:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-03 10:17, Przemek pisze:
[...]

Google wie.
13%.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-03 10:22:51
Autor: Przemek

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l0461v$46i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dziekuje bardzo.
Przemek

Data: 2013-09-04 00:31:15
Autor: gadacz
[...]

Przemku, odpowiedź już dostałeś.
Ale dlaczego kurwa mać, nie używasz interpunkcji...
czytać się nie da :/

pozdrawiam
gadacz

czy mozna zadac karnych odsetek?