czy można założyć łańcuch w przekładni do skutera 50

Data: 2016-06-07 14:10:04
Autor: dominin
czy można założyć łańcuch w przekładni do skutera 50
Witam Gdy rozmyślałem dziś o przerobieniu swojego skutera zaczeło mnie zastanawiać czy zamiast paska i wariatora w przekładni można by było założyć łańcuch szukałem tego na internecie i nigdzie nie mogłem znaleźć więc proszę was o wysłowienie się na ten temat.
Mam Routera 50 4t.

czy można założyć łańcuch w przekładni do skutera 50