czy możnazałożyć firmowy rachunek bankowy w GB, USA, krajach eurolandu bez fizycznego opuszczania naszych granic?

Data: 2009-05-12 23:14:29
Autor: kredytywkarpaczu
czy możnazałożyć firmowy rachunek bankowy w GB, USA, krajach eurolandu bez fizycznego opuszczania naszych granic?
ostatnio natknąłem się na pkt regulaminu ROR w BGŻ który
dopuszcza, że przebywający za granicą klient założy konto osobiste bez wizyty w Polsce, musi tylko dołączyć podpis
złożony u norariusza albo w polskim konsulacie.

a mnie interesuje sytuacja odwrotna. Jestem w PL, nie chcę wyjeżdżać nawet na 1 dzień nawet na wycieczkę za granicę, a chcę konto osobiste i konto firmowe w USA
w Wlk.Brytanii
w kilku krajach Starej UE

mam kwalifikowany podpis elektroniczny.
mogę podreptać do odpowiedniej ambasady lub konsulatu
mogę odwiedzić notariusza

Czy mam szansę założyć konto za granicą?

Data: 2009-05-12 15:12:31
Autor: bradley.st
On 12 Maj, 17:14, kredytywkarpa...@op.pl wrote:
ostatnio natknąłem się na pkt regulaminu ROR w BGŻ który
dopuszcza, że przebywający za granicą klient założy konto
osobiste bez wizyty w Polsce, musi tylko dołączyć podpis
złożony u norariusza albo w polskim konsulacie.

Taaa... Jakby Ci to wytlumaczyc, nawet jezeli cos jest w regulaminie,
to nie znaczy, ze Pani Zosi bedzie sie chcialo. A jesli Pani Zosi sie
nie zachce, to koniec. :) I odwrotnie, nawet jezeli czegos nie ma w
regulaminie, a Pani Zosia bedzie chciala, to sie zrobi. :)

[...]

Takie dla "zwyklego czlowieka" - bardzo watpie. W USA musza Cie jakos
zidentyfikowac: jezeli zakladasz konto przez internet, musisz miec
SSN. Jezeli nie masz SSN, chca Cie zobaczyc.

I jak chcesz zalozyc konto firmowe POLSKIEJ firmy w banku w USA?
Uzywajac czego do identyfikacji? NIPu?
Generalnie, bankom wlaczy sie w takiej sytuacji paranoja ze chcesz
prac pieniadze.

Jezeli jestes az tak zdeterminowany, zobacz np.:

http://www.lloydstsb-offshore.com/international/account/

http://www.offshore.hsbc.com/1/2/home

http://www.abbeyinternational.com/

Data: 2009-05-13 00:54:11
Autor: kredytywkarpaczu
czy możnazałożyć firmowy rachunek bankowy w GB, USA, krajach eurolandu bez fizycznego opuszczania naszych granic?
musisz miec SSN.

a jesli nie dysponuje ani statkiem podwodnym o napedzie atomowym
ani sztuczna siecia neuronowa, to nic nie wskóram? :)

Data: 2009-05-12 16:22:02
Autor: bradley.st
czy możnazałożyć firmowy rachunek bankowy w GB, USA, krajach eurolandu bez fizycznego opuszczania naszyc h granic?
Obawiam sie, ze nawet System Sterowania Nadrzednego tu nie pomoze.

Data: 2009-05-13 06:38:11
Autor: kredytywkarpaczu
czy możnazałożyć firmowy rachunek bankowy w GB, USA, krajach eurolandu bez fizycznego opuszczania naszych granic?
> Czy mam szansę założyć konto za granicą?

W USA (...) musisz miec SSN.
Jezeli nie masz SSN, chca Cie zobaczyc.

a jak jest w Wlk.Brytanii?
a jaj jest w strefie euro?

Data: 2009-05-13 08:37:16
Autor: MarekZ
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:992a4445-05f9-4b12-94b2-c11a249bab8fe23g2000vbe.googlegroups.com...

SSN. Jezeli nie masz SSN, chca Cie zobaczyc.

Nie "działa" już ten z samych ósemek czy też siódemek?

Data: 2009-05-13 04:41:26
Autor: bradley.st
On 13 Maj, 02:37, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:992a4445-05f9-4b12-94b2-c11a249bab8fe23g2000vbe.googlegroups.com...

SSN. Jezeli nie masz SSN, chca Cie zobaczyc.

Nie "działa" już ten z samych ósemek czy też siódemek?

Jesli dziala, to tylko przy kontakcie twarza w twarz. Nie otworzysz
konta przez internet wpisujac 888-88-8888 albo 000-00-0000

czy możnazałożyć firmowy rachunek bankowy w GB, USA, krajach eurolandu bez fizycznego opuszczania naszych granic?