czy na obiad z Miedwiediewem...

Data: 2010-12-08 10:12:22
Autor: D. J. MC Donald Musk
czy na obiad z Miedwiediewem...
Podano kryla?
jakos cicho w mediach o "stole"...

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco
 często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)
-- -- -- -- --
Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.*Idzikowski 2010.11.10

Data: 2010-12-08 11:19:34
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idni5f$14l4$1news.ett.com.ua...
Podano kryla?
jakos cicho w mediach o "stole"...

Podano kaczkę w sosie rosyjskim! Obraziłem kogoś?

d.

Data: 2010-12-08 11:33:27
Autor: rAzor
czy na obiad z Miedwiediewem...
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
Podano kryla?
jakos cicho w mediach o "stole"...

Podano dyskretnie - w wiaderku, na zapleczu kuchni.
Zresztą nie ma siły, żeby władca kraju, który jest jednym z największych poławiaczy kryla, nie przywiózł ze czterech kontenerków świeżyzny  w gościnę.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 11:53:54
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnmtm$plc$5news.onet.pl...
[...]

Ty pojebie, bekniesz za obrażanie pani prezydentowej!

d.

Data: 2010-12-08 15:37:44
Autor: rAzor
czy na obiad z Miedwiediewem...
Darz bór! Użytkownik... he he - Dobrodziej raczył napisać:

[...]

Bueeeeghhhhghghghhhh - no, już mi się "beknęło".
Dzięki.
Dobrze, ze nie jadłem dzisiaj kryla (POkarmu fszyskich wykrztałconyk Polakuw) - dopiero bym beknał. he he he
--
Sátoraljaújhely

czy na obiad z Miedwiediewem...