czy na takich portalach z allegro da sie zarobic z reklam ?

Data: 2009-12-25 00:18:52
Autor: jend
czy na takich portalach z allegro da sie zarobic z reklam ?
Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek@qwerty.jobs> napisał w wiadomości news:hglo8s$j1i$1inews.gazeta.pl...
Witam !!
mam do Was pytanie czy na portalach oferowanych na allegro tutaj : http://www.allegro.pl/15825_serwisy_internetowe.html
mówię o portalach zarabiających na reklamach google adsense czy mbank i innych programach partnerskich ?
da sie zarobić ? wiem ze zyski opisywane przez sprzedajacych to zapewne ich zyczenia ale czy to ma jakis sens  ?
czy da się zarobić na tym powiedzmy 100-500zł / mies ?
jestem z zawodu informatykiem ale zawsze omijałem wszystkie MLM więc pytam Was.....

Prawda taka: na duplicate content, który tak często można kupić na Allegro (czyli serwisy z automatyczną aktualizacją treści pobieranej z RSS) nie zarobisz nic, bo po prostu dostaniesz bana lub w najlepszym wypadku trafisz do wynikó uzupełniających. Co innego np. http://www.allegro.pl/item862103256_nieruchomosci_2_0_najlepszy_biznes_fvat.html
tutaj masz serwis/skrypt, który może zarobić pieniądze. Wystarczy zmienić nieco szablon graficzny, wypozycjonować i znaleźc klientów. Też nie jest to łatwe, ale możliwe - we wcześniejszym przypadku niemożliwe.

czy na takich portalach z allegro da sie zarobic z reklam ?