czy nadal przegląd osobówki bez gazu za 99zł ?

Data: 2010-12-22 10:06:09
Autor: szymo
czy nadal przegląd osobówki bez gazu za 99zł ?
bo już dawno nie byłem z autem bez gazu na przeglądzie i nie wiem. Czy się coś zmieniło ?

Data: 2010-12-22 11:38:01
Autor: Kuba
W dniu 2010-12-22 10:06, szymo pisze:
bo już dawno nie byłem z autem bez gazu na przeglądzie i nie wiem. Czy
się coś zmieniło ?

jeżeli od października nic się nie zmieniło to tak - 99zł

pozdrawiam,
Kuba

Data: 2010-12-22 22:01:18
Autor: MM
Dnia 22-12-2010 o 11:39:41 szymo <szymon.luczak@wp.pl> napisał(a):

Kuba pisze:
[...]

w połowie grudnia płaciłem 99zł  i gratis z półki do wyboru :)

Data: 2010-12-22 23:43:36
Autor: scob
czy nadal przegląd osobówki bez gazu za 99zł ?
W dniu 2010-12-22 10:06, szymo pisze:
bo już dawno nie byłem z autem bez gazu na przeglądzie i nie wiem. Czy
się coś zmieniło ?
nic się nie zmieniło.
A od nowego roku, na 23% VAT-cie.. też nic się nie zmienia - ogłoszony maxymalny cennik urzędowy jest brutto ;-)

czy nadal przegląd osobówki bez gazu za 99zł ?