czy naprawdę chodzi wam o przemoc ?

Data: 2010-08-23 22:37:29
Autor: kochamspamWYTNIJTO
czy naprawdę chodzi wam o przemoc ?
Co rozumiecie przez "przemoc"?
Czy na pewno o to wam chodzi?

Przemoc jest przecież nieodzowna. Jak tu nie użyć przemocy kiedy kilkulatek pcha się na siłe do niebezpiecznej rzeki bądź próbuje rozpalić sobie w mieszkaniu ognisko.
Jeśli krnąbrnie trwa przy swoim, trzeba dać mu klapsa, a niekiedy i kilka klapsów, aby wybić mu to z głowy. A jeśli jest to nastolatek, to szczerze mówiąc często najwłaściwsza byłaby chłosta - dotkliwa, acz nie okrutna.
Łagodna perswazja może skonczyć się późniejszą tragedią.

Przemoc wobec dorosłych też jest niezbędna.
I właśnie państwo stosuje ją na bardzo szeroką skalę - przy pomocy sądów, więzień i policji. Ale jakoś nie widzę protestów przeciwko tej przemocy. A może chodzi wam o znęcanie się, okrucieństwo?
Jeśli tak, to nie nazywajcie tego przemocą!

Data: 2010-08-23 21:15:56
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.00000030.4c72dc09newsgate.onet.pl...
[...]

Obróżka do elektrowstrząsów montowana na szyji dziecka sterowana pilotem przez wychowawce z możliwością pięciostopniowego dawkowania elektrowstrząsów dla niegrzecznych dzieci. Dobry pomysł ?

Zennon

Data: 2010-08-24 00:29:57
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Obróżka do elektrowstrząsów montowana na szyji dziecka sterowana pilotem przez wychowawce z możliwością pięciostopniowego dawkowania elektrowstrząsów dla niegrzecznych dzieci. Dobry pomysł ?

Nieźle to wymyśliłaś Eualalio, ale dlaczego ograniczać to do dzieci?
Każdy obywatel UE powinien mieć taką obrożę! Wszelkie przejawy nietolerancji, rasizmu, homofobii, przekraczanie dozwolonej prędkości, złe zaparkowanie - wszystko to powinno być natychmiast karane odpowiednio wyliczonym (komputerowo, a jakże inaczej) elektrowstrząsem przez odpowiedzialnego urzędnika.
I tak będzie. Nie ma tolerancji dla nietolerancji.
(jak widzisz, ja też potrafię pisać głupoty)

Data: 2010-08-23 22:36:01
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.0000003f.4c72f665newsgate.onet.pl...

> [...]

I tak będzie. Nie ma tolerancji dla nietolerancji.
(jak widzisz, ja też potrafię pisać głupoty)

Oj potrafisz. To fakt. W nagrodę za samokrytykę chwilowo nie idziesz do killfilea

Zennon

Data: 2010-08-24 00:47:52
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

> (jak widzisz, ja też potrafię pisać głupoty)

Oj potrafisz. To fakt. W nagrodę za samokrytykę chwilowo nie idziesz do killfilea

Widzę Eulalio, że próbujesz odwrócić kota ogonem - bo przecież to ty wykazałaś się głupotą próbując wyolbrzymić moją wypowiedź do absurdu (stare i znane). Ja tylko pokazałem że mogłaś to napisać jeszcze głupiej.

A co do tego killfilea...
A ... mnie to obchodzi. NIE PISZĘ DLA CIEBIE tylko dla innych - niektórym trzeba trochę pomóc by nie zrobiono im wody z mózgu.

Data: 2010-08-23 22:54:44
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.00000042.4c72fa98newsgate.onet.pl...

> [...]

A ... mnie to obchodzi. NIE PISZĘ DLA CIEBIE tylko dla innych - niektórym
trzeba trochę pomóc by nie zrobiono im wody z mózgu.

Durnyś. Nie zrozumiałeś. Czym różni się "klaps" od "popieszczenia" prądem? Niczym! To i to ma zadawać cierpienie. Jeśli chcesz zadawać swoim dzieciom cierpienie i ból, to sorry, ale nadajesz się tylko do zakopania pod grubą warstwą gruntu.

Zennon

czy naprawdę chodzi wam o przemoc ?