czy nowy amortyzator moze skrzypic?

Data: 2009-07-22 07:56:59
Autor: Artur
czy nowy amortyzator moze skrzypic?
witam,

Czy spotkal sie ktos z tym, ze nowy amortyzator skrzypi? Jakis czas temu zamontowalem Kayaby Excel-G i od tamtej pory skrzypi mi jedna strona. Rozbieralem wszystko i skladalem jeszcze raz, utopilem wszystkie gumy w smarze, wymienilem gorne mocowanie i nic... wyglada jakby amorek od nowosci skrzypil. Skrzypienie znika kiedy jest mokro. --
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Data: 2009-07-22 08:24:03
Autor: Agent
czy nowy amortyzator moze skrzypic?

smarze, wymienilem gorne mocowanie i nic... wyglada jakby amorek od nowosci
skrzypil. Skrzypienie znika kiedy jest mokro.
więc jednak wszystkiego nie utopiłeś w smarze. Mój sposób na skrzypienie to psikanie WD-40 stopniowo najperw jeden element, wsiadam jadę i jak skrzypi to psikam gdzie indziej, znowu próba i tak do skutku. Przeważnie się odaje znaleźć źródło. Zacząłbym od wahaczy i tulei metalowo - gumowych

Data: 2009-07-23 18:25:51
Autor: Artur
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:h46ba5$mva$1news.onet.pl...

> [...]
skrzypi  to psikam gdzie indziej, znowu próba i tak do skutku.
Przeważnie się odaje  znaleźć źródło. Zacząłbym od wahaczy i tulei

no calego zawieszenia nie smarowalem tylko te elementy, ktore byly ruszane przy wymianie amortyzatorow --

Data: 2009-07-22 21:03:20
Autor: Piter
na  ** p.m.s **  Artur pisze tak:

Czy spotkal sie ktos z tym, ze nowy amortyzator skrzypi?

Skrzypią niedokrecone tuleje wahacza albo łożyska oporowe amorka.

--
    Piter
    vw golf mk2

Data: 2009-07-23 18:24:54
Autor: Artur
Użytkownik "Piter" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C50D630B7EB5vikolocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Artur pisze tak:

> Czy spotkal sie ktos z tym, ze nowy amortyzator skrzypi?

Skrzypią niedokrecone tuleje wahacza albo łożyska oporowe amorka.

w moim aucie nie ma lozysk oporowych... tuleje wahacza smarowalem i nic to nie dalo...
dziwi mnie tylko to, ze zaczelo skrzypiec od razu po wymianie amortyzatorow --