czy nowy amortyzator moze skrzypic?

Data: 2009-07-22 08:24:03
Autor: Agent
czy nowy amortyzator moze skrzypic?

smarze, wymienilem gorne mocowanie i nic... wyglada jakby amorek od nowosci
skrzypil. Skrzypienie znika kiedy jest mokro.
więc jednak wszystkiego nie utopiłeś w smarze. Mój sposób na skrzypienie to psikanie WD-40 stopniowo najperw jeden element, wsiadam jadę i jak skrzypi to psikam gdzie indziej, znowu próba i tak do skutku. Przeważnie się odaje znaleźć źródło. Zacząłbym od wahaczy i tulei metalowo - gumowych

Data: 2009-07-23 18:25:51
Autor: Artur
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:h46ba5$mva$1news.onet.pl...

> [...]
skrzypi  to psikam gdzie indziej, znowu próba i tak do skutku.
Przeważnie się odaje  znaleźć źródło. Zacząłbym od wahaczy i tulei

no calego zawieszenia nie smarowalem tylko te elementy, ktore byly ruszane przy wymianie amortyzatorow --
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

czy nowy amortyzator moze skrzypic?